نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: صحنه سینمایی ابتدای بازی Gears Of War: Ultimate Edition

Gears Of War: Ultimate Edition در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) بر روی ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. در زمان انتظار برای عرضه شدن بازی شما می‌توانید ویدیو جدیدی که از صحنه ابتدایی بازی توسط شبکه رسمی‌ یوتیوب ایکس‌باکس منتشر شد را تماشا کنید. با زومجی همراه باشید.

در ویدیو منتشر شده از صحنه ابتدایی بازی، ما آغاز حمله لوکاست‌ها را می‌بینیم. همچنین در این ویدیو می‌بینیم که چطور تفنگ‌-اره‌برقی معروف بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد!

Gears Of War: Ultimate Edition در نمایشگاه E3 امسال توسط استودیو کوالیشن معرفی شد. بازی یک بازسازی بزرگ از نسخه اول این سری است. علاوه بر پیشرفت‌های گرافیکی، این بازی که قدمتش ده سال است دارای مکانیک‌های جدید گیم‌پلی و بخش‌های داستانی جدیدی نیز خواهد بود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360pدانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

دو نسخه از بازی برای پیش فروش در وب‌سایت‌های مختلف قرار داده شده است. نسخه عادی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و نسخه دولوکس با قیمت ۵۹.۹۹ که حاوی پوسته‌های اضافی برای شخصیت‌ها و همچنین چند شخصیت اضافی برای بخش چند نفره بازی است.

خریداران بازی همچنین به بتای بازی Gears Of War 4 که در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود دسترسی‌ پیدا می‌کنند. با اینکه نسخه رایانه‌های شخصی‌ Gears Of War: Ultimate Edition هم معرفی‌ شده است اما هنوز تاریخ عرضه دقیقی‌ برای آن‌ اعلام نشده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده