نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی نقش آفرینی جدید اسکوئر انیکس با نام Project Setsuna، اتمسفر غمگینی خواهد داشت

کمپانی اسکوئر انیکس این روزها درحال ساخت یک بازی نقش‌آفرینی جدید با نام Project Setsuna (هنوز نام آن به صورت قطعی مشخص نشده) است. اخیرا اطلاعات جدیدی از این بازی منتشرشده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با یوسوکه ماتسودا، مدیر ارشد اسکوئر انیکس انجام شده، وی گفته است اتمسفر بازی Project Setsuna از واژه ژاپنی Setsuna که به معنای «غم و اندوه» است می‌آید.

ماتسودا تایید کرده سازندگان این بازی که از استودیو توکیو آر‌پی‌جی فَکتوری هستند، در قسمت‌های مختلف دنیا روی این بازی کار می‌کنند. Project Setsuna قرار است در سال ۲۰۱۶ عرضه شود و پس از انجام این کار، اسکوئر انیکس با بررسی‌های لازم، در رابطه با تبدیل کردن این بازی به یک سری تصمیم می‌گیرد.

ماتسودا در صحبت‌های خود در این رابطه گفته است:

تولید بازی‌های کاملا جدید بسیار مهم است، اما تولید بازی‌های جدید بزرگ کار مشکلی است. با نگاه کردن به صنعت بازی‌های رایانه‌ای، متوجه خواهید شد که بازی‌های زیادی به یک سه گانه تبدیل شدند. برای تبدیل کردن یک بازی به یک سری بزرگ، حداقل باید سه نسخه از آن را منتشر و شاهد عملکرد آن باشیم.

اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2015 از بازی Project Setsuna رونمایی کرد. این بازی که هنوز نام مشخصی ندارد، به عنوان یک بازی نقش‌‌آفرینی کاملا جدید در دست تولید قرار دارد.

درادامه همچنین می‌توانید چند تصویر هنری منتشرشده از اتمسفر غمگین بازی  Project Setsuna را هم مشاهده و نظرات خود را در رابطه با حال و هوای این بازی با ما درمیان بگذارید:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده