نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: گیم پلی نکالی شخصیت جدید Street Fighter V

نکالی، یکی‌ از ۴ شخصیت کاملا‌ جدیدی است که به دنیای Street Fighter در قسمت پنجم این بازی خواهد آمد. امروز و در جریان مسابقات EVO در لاس وگاس، کپ‌کام این شخصیت جدید را رسما رونمایی کرد. با زومجی و دیدن تریلر گیم‌پلی این شخصیت جدید همراه باشید.

بنا به نوشته‌ای که در پلی‌استیشن بلاگ منتشر شد، خلاصه داستان نکالی به شرح زیر است:

نکالی داستان رمزآلودی دارد. نحوه جنگیدن وی وحشیانه و بیشتر شبیه حیوانات است تا بتواند از این طریق دشمنان خود را با خشونت از سر راه بردارد. وی در جنگیدن خود هیچ آرامشی ندارد و تمام حملات نکالی برای رساندن بالاترین آسیب به حریف خود انجام می‌شود. اما با وجود ظاهرش که شبیه جنگجویان دیوانه است، وی از هوش سرشاری بهره می‌برد که از طریق استفاده از V-Trigger می‌توان به آن‌ دسترسی‌ پیدا کرد. بازیکنانی که از بازی کردن با شخصیت‌هایی که ضربات محکمی دارند و در مبارزات از روش مستقیم استفاده می‌کنند با وی احساس راحتی‌ می‌کنند. نکالی حملات بسیار وحشیانه، از فاصله نزدیک و یک حمله گرفتن دارد که از تمام این حملات فقط برای از بین بردن دشمن خودش به کشنده ترین حالت ممکن استفاده می‌کند.

V-Skill: به اوج رسیدن قدرت

با انجام V-Skill او دو مشت خود را بر زمین می‌کوبد و یک انفجار ایجاد می‌کند که باعث آسیب رسیدن به دشمن خود می‌شود. با نگه داشتن استیک به سمت چپ، راست و یا حالت وسط، بازیکنان می‌توانند فاصله‌ای که انفجار طی‌ می‌کند را کنترل کرده و از فاصله دور به دشمن آسیب برسانند.

V-Trigger: سیل قدرت

نکالی یک انرژی رمز آلود دارد که با فعال کردن آن‌، موهایش کاملا رنگ عوض می‌کند. همچنین با استفاده از از این انرژی شخصیت وی برای مدت کوتاهی نیز کاملا عوض می‌شود. هنگامی که او در این حالت است، توانایی دسترسی‌ به کمبوهای جدیدی را پیدا می‌کند.

در طول زمان اطلاعات بیشتری از تاریخچه و گذشته اسرار آمیز این شخصیت منتشر می‌شود.

با معرفی‌ نکالی، وی به جمع شخصیت‌هایی که تا بحال معرفی‌ شده بودند و عبارتند از ریو، چون‌-لی، ام.بیسون، بردی، نش، کمی و کن اضافه شد.

Street Fighter V در بهار ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود. بتای این بازی از تاریخ ۲۳ جولای (۱ مرداد) بر روی پلی‌اسیتیشن 4 آغاز می‌شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480pدانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده