نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بخش تیراندازی اول‌شخص بازی Star Citizen تا چند هفته‌ی دیگر فعال می‌شود

کارگردان بازی Star Citizen و یکی از موسسین استودیوی کلود ایمپریوم گیمز اعلام کرد که حالت موردانتظار تیراندازی اول‌شخص در این بازی، طی «سه، چهار و شاید پنج هفته‌ی آینده» راه‌اندازی خواهد شد.

کریس رابرتز در گفتگو با وب‌سایت Gamers Nexus درباره‌ی کارهایی که باید انجام شود تا حالت اول‌شخص Star Citizen به مرحله‌ی قابل اجرا برسد توضیح داد. او ضمن اشاره به مسائل مربوط به شبکه، از طراحی انیمیشن شخصیت‌ها به عنوان یکی از مراحل سخت و زمان‌بر یاد کرد.

رابرتز گفت که به احتمال زیاد حالت اول‌شخص هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه گیمزکان که از تاریخ ۱۴ مرداد در شهر کلن آلمان آغاز می‌شود، راه‌اندازی خواهد شد، اما تاریخ دقیقی را مشخص نکرد. کلود ایمپریوم گیمز قبلا اعلام کرده بود که حالت تیراندازی اول‌شخص را در ماه آوریل منتشر می‌کند، اما این تاریخ بعدا به تعویق افتاد.

حالت اول‌شخص Star Citizen که با نام Star Marine شناخته می‌شود تنها یکی از چهار حالت مختلفی است که برای این بازی در حال توسعه هستند؛ Planetside نام بخشی است که بیشتر جنبه‌ی گروهی دارد؛ حالت داستانی تک‌نفره‌ی بازی Squadron 42 نامیده می‌شود و در نهایت نیز یک حالت چندنفره‌ی کلان‌آنلاین برای Star Citizen در نظر گرفته شده است.

کلاد ایمپریوم گیمز چندی پیش یک استودیوی جدید در شهر فرانکفورت آلمان تاسیس کرد که اعضای آن تعدادی از بهترین طراحان و هنرمندان اروپایی هستند. برخی از این افراد در ساخت تکنولوژی کرای‌انجین (موتوری که در ساخت Star Citizen از آن استفاده شده است) نیز مشارکت داشته‌اند.

کمپین تامین بودجه برای ساخت Star Citizen از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و تا کنون حدود ۸۵ میلیون دلار از این طریق جمع‌آوری شده است. این کمپین به عنوان موفق‌ترین پروژه‌ی مردم‌نهاد تاریخ نیز شناخته می‌شود. در حالی که Star Citizen همچنان مراحل توسعه و تکمیل را سپری می‌کند، انتظار می‌رود که این بازی در سال ۲۰۱۶ به طور کامل برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و لینوکس عرضه شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده