// پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

معرفی بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید از سری Warhammer 40000

نیئِکور گیمز، شرکت واقع در بوداپست و توسعه دهنده سری Warhammer رسما از بازی Warhammer 40,000: Inquistor -Martyr رونمایی کرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی با همکاری نزدیکی بین وارهَمر ۴۰،۰۰۰ و گیمز ورک‌شاپ ساخته شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی نیئِکور گیمز Warhammer 40,000: Inquistor -Martyr را یک بازی سندباکس اکشن- نقش‌آفرینی توصیف کرده و  توضیح می‌دهد که بخش داستانی تک نفره بازی با محوریت بازیکنان خواهد بود.

نیئِکور گیمز همچنین وعده داد که پس از پایان بخش داستانی، روایت بازی در یک محیط سندباکس بزرگ ادامه پیدا خواهد کرد. به گفته‌ی توسعه دهندگان، آنها در بازی جدید «سال‌‌های متوالی سرگرمی، توسعه تدریجی و تولید مداوم محتوای توسعه یافته متناسب با گیم‌پلی اکشن نقش‌آفرینی» را برای بازی Warhammer 40,000: Inquistor -Martyr در نظر دارند.

زُلتان پازسانی تولیدکننده بازی در بیانیه‌ای نوشت:

مهیج بودن، بی رحم بودن و محیط زیست فعال از جمله المان‌های لازم برای سبک اکشن نقش‌آفرینی هستند. این المان‌ها دلیل انتخاب جهان Warhammer 40.000 توسط ما بود. ما با همکاری گیمز ورک‌شاپ،‌ در حال انجام بهترین‌های خود برای ساخت یک بازی با کیفیت بالا برای جامعه طرفداران هستیم. ما همچنین طرفدار بزرگ [این مجموعه] هستیم به همین دلیل ما عمیقا به این بازی اهمیت می‌دهیم.

استودیوی مجارستانی نیئِکور گیمز در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد، این استودیو در کارنامه‌ی کاری خود بازی‌هایی نقش‌آفرینی بزرگی از جمله King Arthur و Incredible Adventures of Van Helsing را دارد.

هم اکنون متاسفانه جزئیات بیشتری از بازی Warhammer 40,000: Inquistor -Martyr منتشر نشده است. این بازی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی، مک، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه‌ می‌شود.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده