نویسنده: میثم خلیل زاده
// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۶

عدم پشتیبانی نسخه پی‌سی بازی Star Wars: Battlefront از قابلیت Split-Screen

استودیو دایس پرسش برخی طرفداران بازی Star Wars: Battlefront را  در رابطه با قابلیت اِسپیلِت-اِسکرین و وسائل نقلیه‌‌ی این بازی پاسخ داده است. البته برخی از این پاسخ‌ها طرفداران را خوشحال نخواهد کرد.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از نمایش اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی Star Wars: Battlefront‌ در نمایشگاه E3 2015، استودیوی دایس به سوالاتی در رابطه با چگونگی کار کردن بخش چند نفره و انواع ویژگی‌های مورد انتظار بازی پاسخ داد. اکنون تعدادی از سوالاتی را که متیو اِوِرت، مدیر اجتماعی Star Wars: Battlefront در رابطه با این بازی پاسخ داده را در ادامه مطالعه کنید:

سوال: چگونه وارد وسائل نقلیه‌ی Walker Assault می‌شویم؟

پاسخ: در نقشه‌های بازی آیتم‌هایی برای افزایش قدرت‌ وسائل نقلیه  قرار گرفته است. زمانی که شما اقدام به فعال کردن این قدرت‌ها می‌کنید به صورت اتوماتیک به داخل Walker Assault وارد می‌شوید. این قدرت‌ یو‌پی‌اس‌ها باید در مدت زمان مشخص شده‌ای استفاده شوند. این نوع طراحی باعث توزیع بهتر و برابری بیشتر در استفاده از قدرت‌های یو‌پی‌اس در بین بازیکنان می‌شود.

سوال: آیا از Y-wing ها استفاده کنیم؟

پاسخ: Y-wing ها وسایل نقلیه‌ی غیر قابل کنترل توسط کاربران هستند. این وسایل نقلیه  با هدف صدا کردن برای پشتیبانی در هنگام مبارزه طراحی شده‌اند.

سوال: آیا اِسپیلِت-اِسکرین در رایانه‌های شخصی در دسترس است؟

پاسخ: اِسپیلِت-اِسکرین تنها برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فعال است.

سوال: آیا تجربه کسب شده در ماموریت‌ها  به حالت پیشرفت بخش چند نفره افزوده می‌شود؟

پاسخ: تجربه کسب شده در ماموریت ها به شخصیت حالت چند نفره شما اضافه نمی‌شود اما این تجربه‌ها به شما پاداش‌هایی را می‌دهد که شما می‌توانید از آن برای خرید استفاده کنید.

دایس در ادامه اعلام کرد که این استودیو در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را در رابطه با حالت چندنفره بازی آشکار می‌کند. احتمالا حالت‌هایی مانند Supremacy، Fighter Squadron، Blast، Drop Zone و Cargo از جمله‌ی این بخش‌ها خواهند بود.

 اِسپیلِت-اِسکرین به قابلیتی گفته می‌شود که دو بازیکن قادر خواهند بود به واسطه آن با تقسیم کردن نمایشگر به دو قسمت، با یکدیگر به بازی بپردازند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده