// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

تایید زمان عرضه بازی Way of the Samurai 4 برای رایانه های شخصی

گاست‌لایت، ناشر بازی مورد انتظار Way of the Samurai 4 رسما عرضه‌ی قریب الوقوع این بازی را از طریق فروشگاه استیم تایید کرد. نسخه‌ی پورت شده بازی برروی رایانه‌های شخصی بزودی و در تاریخ یکم مرداد ماه (۲۳ جولای) روانه فروشگاه استیم می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

گاست‌لایت ناشر بازی Way of the Samurai 4 اکنون رسما پیش‌فروش این بازی را به ۴۰ درصد تخفیف آغاز کرده است. در صورتی که شما این بازی ۲۵ دلاری  را اکنون پیش‌خرید کنید، قادر به دریافت بازی با ۴۰ درصد تخفیف خواهید بود. این اولین بار است که شاهد عرضه‌ی شماره‌ای از این سری استودیوی ایکوآیِر برروی رایانه‌های شخصی هستیم  و امیدواریم مخاطبین جدید این بازی لذت کافی را از آن  ببرند.

اگر شما تا به حال این بازی را تجربه نکرده‌اید،  سری بازی Way of the Samurai با سبک اکشن تاریخی دارای جهانی آزاد بوده که در کنار اهمیت به هسته‌ی اصلی بخش داستانی به شما گزینه های شخصی‌سازی خوبی را  نیز می‌دهد. در این شماره شما وظیفه‌ی بازی با رانین را در مرکز درگیری‌های فرهنگی ژاپن با غرب دارید.  شمار18ه چهارم اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای پلی‌استیشن 3 به صورت انحصاری عرضه شده بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده