نویسنده: میثم خلیل زاده
// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹

تالار گفتگوی اپیک گیمز توسعه دهنده موتور بازی‌ سازی آنریل هک شد

با توجه به ایمیل منتشر شده از طرف وب‌سایت اپیک گیمز، ظاهرا تالار گفتگوی این توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی هک شده است. مدیران تالار گفتگوی اپیک گیمز از کشف دسترسی یک هکر به این تالار گفتگو خبر داده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ایمیل این توسعه‌دهنده آمده :

ما کشف کردیم که تالار گفتگوی اپیک گیمز به آدرس forums.epicgames.com توسط یک هکر به خطر افتاده است. ما مراتب ناراحتی خود را از این گزارش در رابطه با امکان دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری، آدرس ایمیل، رمز عبور و تاریخ تولد ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت نام اعلام می‌کنیم.

تالارهای گفتگوی UDK، Infinity Blade، Gears of War، Bulletstorm و بازی‌های قدیمی Unreal Tournament از جمله تالارهایی هستند که تحت تاثیر این حمله بوده‌اند. اما ظاهرا تالارهای آنریل انجین 4، فورت‌نایت و Unreal Tournament جدید تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند. اکنون اپیک گیمز انجمن را به حالت آفلاین در آورده است. کاربران در هنگام بازگشایی دوباره انجمن قادر به تغییر رمز عبور خود خواهند بود.

در حالی که تحقیقات پیرامون مسائل امنیتی در جریان است، ما مستقیما با شما در حال برقراری ارتباط در رابطه با امکان بالقوه دسترسی‌های غیر مجاز به اطلاعاتی که شما در هنگام ثبت نام ارائه کرده‌اید، هستیم. این امکان وجود دارد که اطلاعات شما ذخیره یا از طرف شما در انجمن‌ استفاده شده باشد. از آنجا که این یک تالار گفتگو است ما اطلاعات مالی شما را دریافت یا ذخیره نکرده‌ایم اما ما به شما توصیه می‌کنیم که در رابطه با ایمیل‌های مشکوک به فیشینگ هوشیار باشید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده