نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲

بازی Tekken X Street Fighter در مراحل پایانی ساخت است

رئیس Tekken، کاتسوهیرو هارادا اخبار جدیدی از بازیی که مدت‌ها است در سکوت کامل خبری به سر می‌برد فاش کرد. به گفته وی Tekken X Street Fighter در مراحل پایانی ساخت خود به سر می‌برد. با زومجی همراه باشید.

در مصاحبه‌ایی که هارادا با فامیتسو داشت پس از یک سال سکوت خبری (که آخرین آن‌ مربوط می‌شد به خبر کنسل نشدن ساخت بازی) وی تأیید کرد که بازی در حال طی‌ کردن آخرین مراحل ساخت خود است.

شاید شما فکر کنید که ما هیچ کاری انجام نداده‌ایم اما شخصیت‌های بازی از مدت‌ها قبل انتخاب شده بودند.

همچنین وی افزود که مدل‌های شخصیت‌ها، حرکت و سیستم‌های گیم‌پلی بازی تقریبا ساخته شده‌اند. هارادا در ادامه گفت که زمان‌بندی در این بازی به یک فاکتور بسیار مهم تبدیل شده است. بازی Tekken X Street Fighter شرکت باندای نامکو در سال ۲۰۱۰ و همراه با بازی Street Fighter X Tekken معرفی‌ شد. از آن زمان، Street Fighter X Tekken منتشر شده و دو بازی جدای این ۲ استودیو یعنی Tekken و Street Fighter V در حال ساخت هستند. هارادا همچنین باور دارد که به خاطر نزدیک شدن زمان عرضه این دو بازی، طرفداران ممکن است علاقه کمتری به بازیی که شامل هر دو دنیای Tekken و Street Fighter باشد داشته باشند.

من در حال حاضر به طور دقیق نمی‌توانم بگویم که ما برای سورپرایز کردن طرفداران چه برنامه‌ایی‌ در سر داریم اما ایده‌های بسیاری داریم.

وی هیچ اشاره‌ایی نکرد که چه شخصیت‌هایی در بازی Tekken X Street Fighter حضور خواهند داشت.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده