نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰

حذف نام کوجیما از روی عکس بسته بازی Metal Gear Solid 5

مشکلات بین کونامی و هیدئو کوجیما کماکان ادامه دارد. آخرین پرده از این مشکلات را می‌توان در حذف نام کوجیما توسط ناشر یعنی کونامی از روی عکس بسته بازی Metal Gear Solid 5  مشاهده کرد. با زومجی همراه باشید.

جدیدترین عکس‌های بسته بازی دیروز بر روی سایت‌ها قرار گرفت و کاربران سایت نئوجف تعدادی تغییر را در عکس‌های تازه منتشر شده پیدا کردند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید عکس سمت راست که عکس جدید است فاقد لوگو کوجیما پروداکشنز است. همچنین عبارت «یک بازی از هیدئو کوجیما» نیز در عکس جدید حذف شده است.

Metal Gear Solid 5

این کار جدیدترین پرده از مشکلات بین کوجیما و کونامی است. چندی پیش نیز شاهد حذف اسم کوجیما و کوجیما پروداکشنز از روی وب‌سایت رسمی‌ کمپانی کونامی بودیم. شایعاتی که به حل شدن این مشکلات اشاره می‌کرد و چندی پیش منتشر شده بود نیز با این کار کونامی بنظر می‌رسد اشتباه بوده است.

اوائل هفته جاری نیز صداپیشه ژاپنی شخصیت اسنیک خبر منحل شدن کوجیما پروداکشنز را تأیید کرده بود. این خبر بسیار خبر ناراحت کننده‌ای برای طرفداران بازی Metal Gear Solid 5 است زیرا کوجیما قبلا اعلام کرده بود که تا زمان عرضه بازی به آن‌ متعهد خواهد ماند.

آخرین بازی کوجیما پروداکشنز که Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain است قرار است در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده