نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

حالت «Horde» در بازی Gears of War: Ultimate Edition وجود نخواهد داشت

بازی Gears of War: Ultimate Edition که در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد، دارای خصوصیات زیادی مانند گرافیک، رزولوشن و نرخ‌فریم بهتر است. اما یکی از خصوصیاتی که در این بازی وجود نخواهد داشت، حالت پرطرفدار «Horde» است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵، راد فرگوسن، رئیس استودیو کولیشن اعلام کرد حالت Horde در بازی Gears of War: Ultimate Edition حضور نخواهد داشت. وی درادامه در رابطه با این تصمیم و دلایل انجام این کار صحبت کرد.

دلیل اصلی این اتفاق این است که اگرچه برخی از خصوصیات قسمت‌های بعدی Gears of War در نسخه بازسازی شده Gears of War: Ultimate Edition مشاهده می‌شود، اما سازندگان علاقه نداشتند آن را زیاد به قسمت‌های دوم و سوم این سری تبدیل کنند.

فرگوسن در این رابطه می‌گوید:

با بازی Gears of War: Ultimate Edition، دوست نداشتیم زیاد وارد محدوده Gears of War 2 شویم.

رئیس کولیشن درادامه صحبت‌های خود گفته است یکی از دلایلی که حالت Horde به بازی Gears of War 2 اضافه شد تنوع بسیار زیاد دشمنان بوده است. بدون این تنوع، حالت Horde در این سری بسیار محدود می‌شده است.

با این حال در بازی Gears of War: Ultimate Edition شاهد برخی از خصوصیات محبوب این سری خواهیم بود. به عنوان مثال فرگوسن گفته است در بخش چندنفره مکانیک «تشخیص دشمنان و نشانه‌گذاری آن‌ها برای دوستان» از بازی Gears of War 3 به این نسخه بازسازی شده آمده است.

بازی Gears of War: Ultimate Edition تابستان امسال به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با خرید این نسخه، اجازه دسترسی به نسخه آزمایشی بازی موردانتظار Gears of War 4 به شما داده خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هم در دست تولید قرار دارد، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. احتمالا مایکروسافت قصد دارد با انتشار ویندوز ۱۰، تاریخ انتشار Gears of War: Ultimate Edition برای PC را هم اعلام کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده