نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: نمایش یکی از صحنه های سینمایی بازسازی شده Gears of War: Ultimate Edition

تا امروز تنها بخش‌هایی از گیم‌پلی بازسازی شده بازی Gears of War: Ultimate Edition را مشاهده کردیم. اما اگر دوست دارید کیفیت صحنه‌های سینمایی بازسازی شده این بازی را هم مشاهده کنید، درادامه با زومجی و تریلر جدید Gears of War: Ultimate Edition همراه باشید.

بازی Gears of War که ابتدا در سال ۲۰۰۶ عرضه شد، انقلابی در بازی‌های سبک شوتر سوم‌شخص به حساب می‌آمد. باوجود این‌که نسخه بهینه‌سازی شده آن برای ایکس‌باکس وان قرار است با نام Gears of War: Ultimate Edition عرضه شود، اما مکانیک‌های دوست‌داشتنی نسخه اول بازی دست‌نخورده باقی مانده است.

استودیو کولیشن برای این نسخه حسابی زحمت کشیده است. صحنه‌هایی سینمایی بازی برای تعریف مجدد داستان وحشتناک نسخه اول به صورت کامل بازسازی شده‌اند و گرافیک باورنکردنی‌ای را نسبت به نسخه اول به بازیکن ارائه می‌دهند.

درادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Gears of War: Ultimate Edition که قسمت‌های بازسازی شده یکی از صحنه‌های سینمایی بازی را نشان می‌دهد را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

بازی Gears of War: Ultimate Edition که با رزولوشن 1080p و نرخ‌ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود، در تاریخ ۲۵ آگوست (سوم شهریور) برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: GamingBolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده