نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

به لطف دنیای وسیع No Man’s Sky، خطر لو رفتن این بازی را تهدید نمی کند

مهم نیست تا امروز چند ویدیو و نمایش از بازی No Man’s Sky مشاهده کرده‌اید، چراکه زمانی که وارد دنیای این بازی شوید، چیزهای فراوانی برای شگفت‌زده کردن شما وجود دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی No Man’s Sky تمام کاربران را در یک دنیا قرار می‌دهد، اما اندازه این دنیا به حدی بزرگ است که امکان آن وجود دارد تا زمانی که این بازی را تجربه می‌کنید، هیچ بازیکن زنده‌ای را در این دنیا مشاهده نکنید! در این دنیا همچنین امکان این وجود دارد سیاره‌ای که شما یافته‌اید، هیچ‌گاه توسط کاربر دیگری پیدا نشود.

طی مصاحبه اخیری که با شان موری، رئیس استودیو هِلو گیمز انجام شده، وی گفته است اندازه دنیای No Man’s Sky این اجازه را به بازیکنان می‌دهد تمام آن‌ها تجربه اختصاصی و بدون هیچ‌گونه خطر لو رفتنی را داشته باشند:

در این روزها که تصاویر اکثر بازی‌های ضبط و در شبکه‌ یوتیوب آپلود می‌شود، دوست داشتیم بازی‌ای را تولید کنیم که با وجود تماشای ویدیوهای فراوان، هیچ‌گونه خطر لو رفتنی شما را تهدید نکند.

یکی دیگر از خواسته‌های ما با No Man’s Sky این بود که کشف سیارات کار با معنی‌ای باشد و امکان اشتراک‌گذاشتن این لحظات با کاربرانی که در همان دنیا وجود دارند وجود داشته باشد.

نمایش‌هایی که تا به حال از No Man’s Sky مشاهده کردیم «لزوما» تجربه‌ی شما از بازی نخواهد بود، چراکه هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند در این دنیا چه اتفاقاتی انتظار شما را می‌کشد. با این حال تمام چیزهایی که تا به حال از بازی مشاهده کردیم، نمایش کامل گیم‌پلی بازی بوده است:

هربار که No Man’s Sky را روی استیج‌های مختلف مشاهده کردید، به شخصه درحال بازی کردن آن بودم. این کار بهترین روشی است که می‌توان یک بازی را به دیگران نمایش داد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا قصد دارید در دنیای بسیار وسیع No Man’s Sky بروید و سیاراتی که کشف کردید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؟

بازی No Man’s Sky در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده