نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

سازنده Star Citizen از تاخیر بخش اول شخص بازی و مقایسه با Call of Duty می‌گوید

در حالیکه کمپین سرمایه‌گذاری جمعی‌ بازی جدید کلاود ایمپریوم گیمز در حال نزدیک شدن به رقم ۱۰۰ میلیون دلار است، شکی‌ نیست Star Citizen بازی بزرگی‌ خواهد بود. اما اخیرا پس از اعلام به تاخیر افتادن بخش اول شخص بازی، Star Marine, بعضی‌ از طرفداران نگرانی‌های خود را اعلام کردند.

بن لزنیک مدیر ارتباطات شرکت در پستی که در سایت روبرت اسپیس اینداستریز گذاشت به این نگرانی‌ها پاسخ داد. اولین مساله‌ایی‌ که وی به آن اشاره کرد بحث به تعویق افتادن بخش Star Marine تا اطلاع ثانوی است.

این جمله که بخش Star Marine بازی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است جمله درستی‌ نیست. ما فقط تاریخ مشخص عرضه‌ایی نداریم که این با به تعویق افتادن تا اطلاع ثانوی فرق می‌کند. Star Marine لغو نشده است.

قرار بود که در ماه آوریل یک نسخه آلفا از این بخش عرضه بشود که این اتفاق هرگز نیافتاد. وی افزود:

داستان از این قرار است که Star Marine در زمانی‌ که ما برنامه‌ریزی کرده بودیم نتوانست ساخته و عرضه شود. ما چند هفته به شدت برروی اتمام بازی کار کردیم اما مشکلات تکنیکی‌ حل نشدند و تمام افراد بخش تکنیکال ما در حال برطرف کردن این مشکلات بودند. چیزی که بچه‌های بخش تکنیکال به آن رسیدند این بود که ما باید چندین قطعه از کد بازی را بازنویسی می‌کردیم و همچنین مشکلات جدی انیمیشن بازی را حل می‌کردیم تا بتوانیم بازی را عرضه کنیم. من در حال حاضر در جایگاهی نیستم که بتوانم یک تاریخ مشخص برای عرضه Star Marine ارائه بدهم.

دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 360p

چیزی که وی خاطرنشان کرد این بود که بازی برای چند هفته به تعویق می‌افتد نه چند ماه یا چند سال. همچنین لزنیک گفت که دلیل اعلام نکردن یک بازه زمانی‌ برای عرضه بازی توسط کلاود ایمپریوم گیمز این است که آنها نمی‌خواهند دوباره به چنین مشکلاتی بر بخورند.

مساله دیگری که لزنیک در این نوشته به آن‌ پرداخت ادعایی بود که بازی را یک Call Of Duty که در فضا اتفاق می‌افتد می‌خواند. وی گفت که تنها شباهت Star Marine و Call Of Duty این است که هر دو، بازی‌های تیراندازی اول شخص هستند.

نکته بسیار مهمی‌ که من می‌خواهم به آن‌ اشاره کنم این است که Star Marine بخش جدایی از بازی Star Citizen نیست بلکه بخش مهمی‌ از بازی Star Citizen خواهد بود. ما یک بازی تیراندازی اول شخص بزرگ نمی‌سازیم اما نیاز به تکنولوژی به کار رفته در این نوع بازی‌ها داریم.

Star Marine تار و پود اصلی‌ بازی ما است. یکی‌ از خسته کننده‌ترین اما مهم‌ترین قسمت‌های ساخت یک بازی، ساختن ماژول‌هایی است که بازی نهایی را ایجاد می‌کند. هرچیزی که شما در بازی می‌بینید با بهم وصل کردن ماژول‌های بسیار زیادی به وجود آمده است. Star Marine هم در بازی Star Citizen نقش همین ماژول‌ها را دارد. به Star Citizen وصل می‌شود و تجربه‌ای که ما آرزویش را داشتیم برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

از دیگر اخبار Star Citizen می‌توان به عرضه یک سفینه ۴۰۰ دلاری که هم‌اکنون برای خرید آماده است و ترک تهیه کننده اجرایی بازی که سرپرستی کل تیم سازنده بازی را بر عهده داشت اشاره کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده