نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نسخه کالکتور بازی Just Cause 3، شامل قلاب شخصیت اصلی بازی خواهد بود

سری Just Cause با جذابیت، معنای کامل دیوانه‌بازی و هیجان، طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. با بازی Just Cause 3، استودیو اَولانچ قرار است همین هیجان را با قراردادن قلاب اصلی ریکو، شخصیت اصلی بازی در نسخه کالکتور به این بسته بیاورد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی اسکوئر انیکس طی ماه‌های اخیر نظرسنجی‌ای را به راه انداخت که در آن از طرفداران خواست محتویات نسخه کالکتور بازی Just Cause 3 را خودشان انتخاب کنند. در این نظرسنجی، مشخص شد طرفداران هم مانند تم اصلی این سری عاشق دیوانه بازی هستند و بیشترین درخواست، متعلق به قرار گرفتن قلاب ریکو در این نسخه بود.

دِیمیَن گارسیا، رئیس بخش تبلیغات اسکوئر انیکس در این رابطه گفته است:

دوست داشتیم نسخه کالکتوری را به طرفداران ارائه دهیم که جذابیت را برای آن‌ها معنی می‌کند. درکنار تمام محتویاتی که به کاربران پیشنهاد دادیم، قلاب شخصیت اصلی بازی محبوب‌ترین آن‌ها شناخته شد.

به خاطر داشته باشید این قلاب تنها حالت تزئینی دارد، بنابراین اگر قصد داشتید آن را به دست خود کنید و به هلی‌کوپترهایی که در آسمان پرواز می‌کنند متصل شوید، موفق به انجام این کار نخواهید شد!

علاوه براین قلاب، نسخه کالکتور بازی Just Cause 3 شامل محتویات دیگری هم است. علاقه‌مندان با خرید این نسخه به نقشه دنیای بازی، کتابچه‌ی هنری ۳۲ صفحه‌ای، بسته الحاقی Weaponized Vehicle و بازی اصلی دسترسی پیدا خواهند کرد. نسخه کالکتور Just Cause 3 با قیمت ۱۰۹ دلار به فروش می‌رسد.

Just Cause 3 که توسط استودیو  اَوَلانچ در حال ساخت است، در تاریخ ۱۰ آذر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده