نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

مشکل در دانلود بسته الحاقی غارتگر بازی Mortal Kombat X برای برخی‌ کاربران ایکس‌باکس وان

بسته الحاقی جدید بازی Mortal Kombat X که حاوی شخصیت غارتگر است چند روز پیش عرضه شد اما برخی‌ از کاربران ایکس‌باکس وان نمی‌توانند این بسته را دانلود کنند. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

این مشکل فقط برای بازیکنانی به وجود آمده که Kombat Pack Season Pass را قبلا خریداری کرده‌اند و کسانی‌ که به طور جداگانه این بسته را تهیه کردند مشکلی‌ در دانلود آن‌ ندارند. این خبر برای کسانی‌ که از ابتدا پول Season Pass را داده‌اند اصلا خبر خوشایندی نیست.

کمپانی نِدرریَلم سازنده بازی، در فروم رسمی  وارنر بروز گفت که از این مشکل آگاه است اما هنوز هیچ اقدامی در رابطه با برطرف کردن این مشکل انجام نداده است.

مشکلات اخیری که برای وارنر بروز پیش آمده ممکن است به وجهه این کمپانی لطمه بزند. آنها مشکلات بسیار زیادی در هنگام عرضه دو بازی جدید خود یعنی‌ Mortal Kombat X و Batman Arkham Knight بر روی پی‌سی‌ داشتند و در حال حاضر نیز باید مشکل جدید به وجود آمده را حل کنند هرچند که آنها یک بسته الحاقی مجانی برای تمام بازیکنان Mortal Kombat X  در هفته جاری عرضه کردند.

چندی پیش نیز زومجی تریلر رسمی این شخصیت را منتشر کرده بود که تماشای آن خالی از لطف نیست. همچنین می‌توانید ویدیوی ضربه فیتالیتی و گیم‌پلی شخصیت غارتگر را نیز برای آشنایی هرچه بیشتر با این کاراکتر جدید در زومجی ببینید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده