نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

چرا برای لوگوی ایکس‌باکس رنگ سبز انتخاب شد؟

شیموس بلکلی یکی‌ از سازندگان ایکس‌باکس در مصاحبه‌ای که اخیرا با IGN انجام داد به یکی‌ از جالب ترین سوال‌های طرفداران پاسخ داد. اینکه چرا رنگ سبز برای لوگوی ایکس‌باکس انتخاب شد. برای خواندن این داستان عجیب و جالب با زومجی همراه باشید.

وی در این مصاحبه گفت:

یکی‌ از بچه‌هایی که در دفتر کار می‌کرد که اسمش هورِیس لوک بود برای مواقعی که ما می‌خواستیم لوگویی برای یک جلسه آماده کنیم یکی‌ از ست‌های خیلی‌ خوب و کامل ماژیک داشت که برای طراحی استفاده می‌شد. چون خیلی‌ این ماژیک‌ها خوب بودند بچه‌های دفتر تمام رنگ‌های این ‌ست رو از هورِیس دزدیدند و تنها رنگی‌ که باقی‌ مانده بود و کسی‌ ازش استفاده نمی‌کرد رنگ سبز بود. ما هم چاره‌ای نداشتیم جز اینکه برای کشیدن لوگوها از این ماژیک سبز استفاده کنیم که اینجوری شد که رنگ سبز روی لوگوی ایکس‌باکس تا امروز موند! به نظر من این داستان خیلی عجیبه! منظور من اینه که می‌تونی‌ تصور کنی‌؟ یه روز ما با ماژیک سبز هورِیس که مجبور بودیم باهاش کار کنیم لوگو رو طراحی کردیم، الان این لوگو رو با رنگ سبز می‌تونیم رو اتوبوسی تو کشورای دیگه ببینیم! این خیلی دیوانه واره!

نظر شما در مورد این داستان عجیب و بامزه چیست؟ آیا هرگز تصور می‌کردید که رنگ سبز لوگوی ایکس‌باکس به این صورت برای ایکس‌باکس انتخاب شده باشد؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده