طراح Uncharted 4 از دلایل تفاوت بین تریلر ۲۰۱۴ E3 و نمایش گیمپلی بازی میگوید
زمانی که دموی گیمپلی Uncharted 4: A Thief’s End در افتتاحیهی همایش «PlayStation Experience» پخش شد، خیلی از مردم به شدت هیجانزده بودند، اما در پایان در چهرهِی بعضیهایشان کمی نارضایتی به چشم میخورد. چون بسیاری تصور میکردند که تفاوتهایی بین کیفیت این نمایش و تریلری نمایش داده شدهاش در E3 2014 وجود خواهد داشت.
«آنتونی واکارو» طراح سهبعدی بازی Uncharted 4 در یکی از فرومهای گیم، توضیحاتی راجب این تفاوت داده تا برخی دچار گمراهی و اشتباه در مورد کیفیت بازی نشوند.
سازندگان همان روز نمایش گیم پلی بازی اعلام کردند که این نمایش از نسخهی پیش-آلفا بازی بوده است. نسخهی «پیش آفلا» قبل از آلفا و قبل از «پیش بتا» و «بتا» است که مسلما مشاهدهی کیفیت پایین در آن امری غیرقابل انکار است. اما با این وجود، نمایش گیمپلی آن هم به مدت ۱۵ دقیقه، نشاندهندهی شجاعت و جسارت تیم ناتی داگ در نمایش محصولشان است. منبع: Gamingbolt
او دلایل خود را اینگونه بیان میکند:
- اول اینکه در هر دو، با زمان متفاوتی از روز طرف هستیم. تریلر اولمان در شب و زیر مهتاب میگذشت. دموی گیمپلیمان در اوایل صبح اتفاق میافتد. بنابراین ما نور مهتاب را کمی زیاد کردیم تا کنتراست بهتری از احساس شب بدهیم. اما نور کافی را هم در نظر گرفتیم تا شما توانایی دیدن اتفاقاتی که رخ میدهد را داشته باشید. اما سحر وقتی نیست که شما شاهد مقدار زیادی کنتراست باشید.
- در تیزر اولمان صورت دریک آیینه مانند است. اگر تریلر را دیده باشید، حتما میدانید که او تازه از داخل آب بیرون آمده و برای همین صورت و لباسهایش خیس است و درخشندگی بالایی دارد. اما درتریلر دوم، او خیس نیست، پس طبیعی است که خشک به نظر برسد.
- تریلرها فریم به فریمشان مورد کارگردانی هنری قرار گرفتهاند. برخلاف تریلرها در اکثر گیمپلیها، این توانایی را نداریم که تمام بخشها و صحنهها را مورد کارگردانی هنری قرار دهیم. انجام این کار ممکن است مانع از نمایش کیفیت واقعی گیمپلی شود. همیشه در تریلرها ما این فرصت را داریم تا توجه بسیاری به احساس شخصیت بازی کنیم.

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده