نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰

اطلاعات جدیدی از نسخه آزمایشی بازی Street Fighter 5 پلی استیشن 4 منتشر شد

نسخه آزمایشی بازی موردانتظار Street Fighter 5 قرار است تا چند روز آینده دراختیار کاربران نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی قرار بگیرد. کمپانی کپ‌کام اخیرا اطلاعات مهمی را در رابطه با این نسخه منتشر کرده که درادامه می‌توانید به مطالعه جزئیات بپردازید. با زومجی همراه باشید.

کسانی که در نسخه آزمایشی شرکت کنند، در همان روز نخست به چهار شخصیت دسترسی پیدا خواهند کرد. نسخه آزمایشی Street Fighter 5 برای پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۳ جولای (یک مرداد) آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۵ جولای (سوم مرداد)، دو شخصیت دیگر با نام‌های بِردی و کَمی به لیست مبارزان اضافه خواهند شد.

کپ‌کام گفته است این تاخیر دو روزه برای عرضه دو مبارز دیگر فرصت بسیار خوبی را برای آزمایش سیستم ارائه محتویات جدید به آن‌ها می‌دهد. هدف اصلی نسخه آزمایشی امتحان کردن بخش‌ آنلاین و یافتن مسابقات است، بنابراین نمی‌توانید با دوستان خود در یک دستگاه با یکدیگر به مبارزه بپردازید.

زمانی که وارد بازی شدید، پس از عبور از صفحه اصلی بازی می‌توانید شخصیت موردنظر خود را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که در انتخاب شخصیت باید دقت زیادی انجام دهید، چراکه تا انتهای یک مسابقه قادر به انتخاب شخصیت دیگری نخواهید بود.

زمانی که شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کردید، تا زمانی که سیستم یافتن مسابقات رقیبی را برای شما پیدا کند، وارد بخش تمرینی خواهید شد. زمانی که بازی رقیب شما را پیدا کرد، از بخش تمرینی خارج و وارد مسابقه اصلی خواهید شد. در نسخه آزمایشی تنها سه زمین مبارزه در شهرها و کشورهای چین، لندن و نیوزیلند وجود دارد.

Street Fighter 5 (10)

 

زمانی که مبارزه به پایان یافت، باری دیگر وارد صفحه اصلی بازی برای انتخاب شخصیت و در صف انتظار برای یافتن رقیب خواهید شد.

کپ‌کام گفته است در نسخه آزمایشی Street Fighter 5 کاربران نمی‌توانند از کنترلرهای مخصوص این بازی در پلی‌استیشن 3 استفاده کند، اما در نسخه نهایی بازی قطعا قادر به انجام این کار خواهند بود.

اگر دوست دارید در نسخه آزمایشی این بازی مبارزه‌ای شرکت کنید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت یونیتی کپ‌کام مراجعه کنید. نسخه آزمایشی نسخه پنجم سری بازی‌های مبارزان خیابانی برای رایانه‌های شخصی پاییز امسال منتشر خواهد شد.

بازی Street Fighter 5 قرار است سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده