نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

دایس: در ابتدا از ساخت بازی Star Wars: Battlefront وحشت زیادی داشتیم

ساخت یک بازی از سری بازی‌های Star Wars: Battlefront برای هر استودیویی یک آرزو است، اما در این روزها که شبکه‌های اجتماعی مُعظلی برای استودیوهای بازیسازی تبدیل شده، انجام این کار یک کابوس هم به حساب می‌آید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تا امروز عکس‌العمل‌هایی که نسبت به Star Wars: Battlefront ایجاد شده مثبت بوده، اما کسانی هم وجود دارند که از شباهت این بازی نسبت به سری Battlefield یا شباهت نداشتن آن نسبت به این سری گِله می‌کنند! در این بین برخی‌ها هم وجود دارند که نسبت به نبود بخش داستانی در Star Wars: Battlefront شکایت می‌کنند.

دایس انتظار تمام این عکس‌العمل‌ها را داشته است. راضی کردن تمام مخاطبان سری Battlefront و گیمرهایی که با سری بتلفیلد، استودیو دایس را می‌شناسند، تقریبا کار غیرممکنی است.

پاتریک باخ، مدیر ارتباطات دایس در رابطه با این شرایط سخت گفته است:

زمانی که از ما تولید بازی Star Wars: Battlefront تقاضا شد، بسیار ترسیده بودیم. با خود گفتیم نه، این کار بسیار وحشتناکی است.

پیشینه ما به حدی زیاد بود که به راحتی می‌توانستیم به این پیشنهاد «نه» بگوییم. اما از طرفی دیگر، ته قلبمان با صدای بلند برای ساخت این بازی فریاد مثبت می‌زد. ساخت یک بازی از سری جنگ ستارگان آرزوی هر کسی است و ما هم در آن زمان به خود گفتیم زمانی که پروژه تولید را آغاز کردیم، به نحوی آن را عملی و موفق خواهیم کرد.

Star Wars Battlefront

 

از زمان خرید سری Star Wars از کمپانی دیزنی، بازی Star Wars: Battlefront اولین بازی طراز اول (AAA) ای است که توسط کمپانی الکترونیک آرتز، مالک جدید این سری عرضه می‌شود.

در طرفی دیگر استودیو ویزرال گیمز که به دلیل ساخت بازی Dead Space و Battlefield: Hardline پیشینه خوبی دارد، با همکاری اِمی هِنینگ، یکی از خالقین ارشد سری Uncharted درحال ساخت یک بازی طراز اول دیگر از دنیای جنگ ستارگان است. برخلاف Battlefront، تمرکز اصلی این نسخه روی بخش داستانی و تک‌نفره خواهد بود.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده