نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی Batgirl: A Matter of Family منتشر شد

اگر تا امروز بازی Batman: Arkham Knight را به پایان رسانده باشید، حتما منتظر اولین بسته الحاقی آن با نام Batgirl: A Matter of Family هستید. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را از داستان این محتوای جدید دراختیار شما قرار دهیم.

امروز قرار است اطلاعات جدیدی را در رابطه با تنظیمات داستانی، وقایع زمانی و البته داستان اصلی بسته الحاقی Batgirl: A Matter of Family بدست آوریم.

وبسایت Entertainment Weekly با انتشار یک تصویر جدید از این بسته که می‌توانید آن را در قسمت بالا مشاهده کنید، گفته است وقایع Batgirl: A Matter of Family حوالی داستان بازی Batman: Arkham Asylum رخ می‌دهد.

شما با باربارا راهی پارک سی‌گِیت اَمیوزمِنت (Seagate Amusement ) می‌شوید و هدف اصلیتان نجات جان کومیسر گوردون، پدر Batgirl از دست جوکر است. این پارک بالای یک دریاچه نفت بنا شده و جوکر با کارهای همیشگی خود، باعث ریزش نفت و غوطه‌ور کردن این پارک در این ماده شده است!

جاستین وازکو‌ئز، تهیه‌کننده بخش طراحی بسته الحاقی Batgirl: A Matter of Family در استودیو مونترال کمپانی وارنر بیشتر در رابطه با وقایع این بسته توضیح می‌دهد:

دوست داشتیم احساس گیرافتادن در یک منطقه عجیب و غریب و جهان‌آزاد را درمیان بازی موش و گربه میان جوکر و Batgirl برای طرفداران خلق کنیم.

هدف اصلی ما این بود که Batgirl باید ضعیف‌تر از بتمن باشد، اما قدرت‌هایی که باربارا در هک کردن دارد می‌تواند فرصت‌هایی را برای او فراهم کند که حتی بتمن موفق به انجام آن‌ها نمی‌شود.

Batgirl: A Matter of Family اولین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight است که در تاریخ ۱۴ جولای (بیست و سوم تیر) برای خریداران season pass و در تاریخ ۲۱ جولای (سی تیر) برای کاربران عادی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر هنوز موفق به خرید season pass این بازی با قیمت ۴۰ دلار نشدید، می‌توانید این بسته الحاقی را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

Batgirl: A Matter of Family در استودیو مونترال وارنر، سازندگان بازی Batman: Arkham Origins تولید شده و ادامه محتویات season pass بازی، در استودیو راک‌استدی در دست ساخت قرار دارد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده