نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

با محتویات بروز رسانی 1.07 بازی The Witcher 3: Wild Hunt آشنا شوید

تاکنون بروز‌رسانی‌های زیادی برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده است، اما بزرگ‌ترین بروزرسانی این بازی تا امروز قرار است تا چند روز آینده با بهینه‌سازی‌های فراوان منتشر شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو خوش‌نام سی‌دی پراجکت رد، این روزها به تولید محتویات بروزرسانی 1.07 بازی The Witcher 3: Wild Hunt مشغول است. خوش‌بختانه این استودیو تا انتشار این آپدیت لیست محتویات آن را منتشر کرده که شامل تغییرات جدید در حرکات گرالت و افزایش مکان برای نگه‌داری آیتم‌های شما می‌شود.

درادامه با یکدیگر نگاهی به محتویات این بروزرسانی می‌اندازیم:

  • یک حالت جدید و «انتخابی» برای حرکات گرالت
  • مکان اضافی برای ذخیره کردن آیتم‌ها در سراسر دنیای بازی. جایگاه این نقاط در نقشه بازی مشخص شده است.
  • محتویات ساخت و ساز دیگر حجمی به مکان ذخیره کردن آیتم‌ها اضافه نمی‌کند.
  • از این پس کتاب‌ها در صفحه‌ای کاملا جداگانه ذخیره و کتاب‌هایی که توسط بازیکن خوانده شدند به صورت واضح مشخص خواهند شد.
  • اضافه‌شدن چند ابزار جدید برای مرتب‌سازی فهرست آیتم‌ها
  • فرمول‌های کیمیاگری و ساخت آیتم‌ها می‌توانند نشانه‌گذاری شوند. این به این معنی است که با مراجعه به فروشگاه‌ها، متوجه خواهید شد به چه چیزهایی برای ساخت محلول‌ و آیتم‌ها نیاز دارید.
  • صدها رفع باگ کوچک و بزرگ در ماموریت‌ها
  • بهینه‌سازی در اجرای کلی بازی مانند گیم‌پلی و صحنه‌های مختلف
  • بهینه‌سازی‌های مختلف در رفتار اسب شما

The Witcher 3 Wild Hunt (1)

 

اگرچه تمامی این محتویات تجربه ما از بازی را بهتر می‌کند، اما به شخصه از «بهینه‌سازی‌های مختلف در رفتار اسب» استقبال بیشتری می‌کنم. اگر این بازی را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که به اسب گرالت، می‌توان لقب یکی از بزرگ‌ترین دشمنان او را داد!

متاسفانه در خبری دیگر سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده آخرین بسته الحاقی رایگان The Witcher 3: Wild Hunt این هفته منتشر نخواهد شد، چراکه استودیو به شدت درحال کار روی این بروزرسانی بزرگ است.

به خاطر داشته باشید که در زمان انتشار بروز رسانی ۱.۰۷، لیست کامل محتویات آن منتشر خواهد شد و لیستی که در قسمت بالا مشاهده کردید، تنها بخشی از محتویات این بروزرسانی است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt روز ۱۹ می سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. زومجی نیز با تمجید از این بازی، امتیاز ۹.۵ را به آن اختصاص داد. 

اگر زمان کافی برای خواندن نقد متنی را ندارید می‌توانید بررسی ویدیویی و هیجان‌انگیز The Witcher 3: Wild Huntرا هم در زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده