نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

امروز منتظر نمایش شگفت انگیز دیگری از گیم پلی بازی MGS 5: The Phantom Pain باشید

طی چند روز آینده کمپانی کونامی قرار است نمایش کامل بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که در نمایشگاه E3 2015 را به عموم مردم نشان داده، به شیوه‌ی دیگری به نمایش بگذارد. هیدئو کوجیما که استاد هیجان‌زده کردن طرفداران است، باری دیگر برای این نمایش شروع به بالابردن آدرنالین خون طرفداران کرده است.

کوجیما ابتدا ویدیو چند ثانیه‌ای را منتشر کرده که در آن صداگذار ژاپنی اسنیک می‌گوید:

سلام، من آکیو اوساکا، همان اسنیک معروف هستم. زمان زیادی است که منتظرتان گذاشتم.

اگر بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که جمله «زمان زیادی است که منتظرتان گذاشتم» در ابتدای بازی از زبان اسنیک گفته شد.

پس از انتشار این ویدیو بسیار کوتاه، کوجیما در رابطه با آن گفت:

درحال ساخت ویدیو نفوذ به منطقه و متفاوت با چیزی که در نمایشگاه E3 به اهل رسانه نشان دادیم هستیم. کارهایی مانند صداگذاری و ترجمه کمی زبان می‌برد. درنظر داریم روز جشن تاناباتا این ویدیو را شما نشان دهیم. بنابراین کمی صبور باشید.

جشن تاناباتا که متعلق به کشور ژاپن است، در تاریخ ۷ جولای (شانزده تیر) برگزار می‌شود. بنابراین در این روز منتظر انتشار این ویدیو باشید.

Metal Gear Solid 5

 

کوجیما همچنین درادامه در رابطه با چیزهایی که می‌توانیم در این ویدیو انتظار آن را داشته باشیم صحبت کرده است:

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain متفاوت‌تر از بازی‌های جهان‌آزاد امروزی است. من از تکنولوژی و ایده خود برای ساخت یک بازی جهان‌آزاد با هدف نفوذ به صورت آزادانه و از هر روشی که بازیکن دوست دارد استفاده کردم. لطفا از بازی، زمان و مسیر نفوذ، استراتژی‌های مختلف و البته آزادی عمل در این بازی لذت ببرید. زمانی که ویدیو جدید گیم‌پلی بازی را تماشا کنید، متوجه مخفی کاری و آزادی خواهید شد.

ویدیو جدیدی که از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به شما نشان خواهیم داد، مرحله‌ای با نام «A Hero’s Way» نام دارد. در این ویدیو ما به صورت مخفی‌کاری وارد منطقه D-Walker و با هلی‌کوپتر از آن فرار خواهیم کرد. درادامه هم با یک روش دیگر به این منطقه حمله خواهیم کرد. روش حمله به مناطق مختلف متفاوت است، چراکه این بازی یک بازی خطی نیست.

بنابراین اگر از طرفداران سری بازی‌های متال‌گیر هستید، در تاریخ ۱۶ تیر می‌توانید منتظر نمایش جدید گیم‌پلی بازی موردانتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain باشید.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی دو هفته بعد از نسخه کنسولی بازی عرضه می‌شود.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده