// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

مدیر ایکس‌باکس: اگر مدیران اجرایی نیز بازیکن باشند صنعت بازی های ویدیویی سود خواهد برد

با توجه به صحبت‌های فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس اگر مدیران اجرایی کمپانی‌ها در صنعت بازی‌های رایانه‌ای که دستور ساخت و توسعه‌ی بازی‌های مختلف را می‌دهند مانند دیگر بازیکنان نیز به بازی بپردازند، این صنعت سود بسیار زیادی خواهد برد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اسپنسر طی صحبت راجع به این مسئله با تمجید از شوهی یوشیدا رئیس استودیوهای سرگرمی‌های سونی، او را به عنوان یک مثال خیلی خوب در تایید این گفته نام برد. اسپنسر در شبکه اجتماعی تویتر گفت:

از نظر من اگر افرادی که دستور ساخت و توسعه‌ی بازی‌ها را می‌دهند در حقیقت مانند دیگر بازیکنان نیز به بازی بپردازند، صنعت بازی‌های رایانه‌ای سود زیادی خواهد برد. شوهی یوشیدا یکی از آن دسته افراد است.

صحبت‌های اسپنسر به دنبال اشتراک گذاری لینکی توسط خودش مربوط به قدردانی شوهی یوشیدا از بازی نقش آفرینی استودیوی فرام سافتور یعنی  Bloodborne اعلام شد.

طبق اخبار منتشر شده این مدیر اجرایی سونی توانسته تروفی پلاتینیوم بازی را نیز دریافت کند و همچنین اخیرا او در طی مصاحبه‌ای تصویری به سراغ یکی از سخت‌ترین غول آخرهای بازی رفته و کاملا هم به خوبی از پسش بر آمده است.

در جهت شفاف سازی هم باید بگوییم که صحبت‌های اسپنسر کنایه آمیز نبوده.

توییت طرفدار اول: @اسپنسر @یوشیدا، درجه‌ی کلاس و احترامی که شما نشان می‌دهید واقعا بی نظیر است. خیلی خوشحالم که به طور مستمر شاهد دیدن چنین چیزی هستم.

توییت اسپنسر: ممنون. از نظر من اگر افرادی که دستور ساخت و توسعه‌ی بازی‌ها را می‌دهند در حقیقت مانند دیگر بازیکنان نیز به بازی بپردازند، صنعت بازی‌های رایانه‌ای سود زیادی خواهد برد. شوهی یوشیدا یکی از آن دسته افراد است.

توییت طرفدار دوم: چرا فکر می‌کنم گفته‌هایتان کنایه آمیز به نظر می‌رسد؟

توییت اسپنسر: کنایه آمیز نیست.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده