نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

بروز رسانی 1.05 بازی Bloodborne هفته آینده با تمرکز در بخش آنلاین منتشر خواهد شد

امروز بخش سرگرمی‌های سونی در خبری اعلام کرد بروزرسانی 1.05 بازی Bloodborne هفته آینده با تمرکز بر بخش آنلاین منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سونی علاوه بر انتشار این خبر، لیست محتویات این بروزرسانی را هم منتشر کرد. درادامه با یکدیگر نگاهی به محتویات این بسته می‌اندازیم:

  • اگر بازیکنی در زمان استفاده از رمز از زنگ‌های Beckoning Bell و Small Resonant Bell استفاده کند، مشخص خواهد شد که این بازیکن برای ارتباط با شخص موردنظر از رمز استفاده کرده است.
  • اگر در زمان استفاده از رمز سطح میان مهمان و میزبان و مرحله‌ای که در آن قرار دارند تفاوت داشته باشند، سطح مهمان با سطح میزبان در یک اندازه تنظیم خواهد شد.
  • رفع باگ‌های بازی و بهینه‌سازی در مسابقات

بنابراین اگر هنوز درحال تجربه بازی Bloodborne هستید و از بخش آنلاین آن هم لذت می‌برید، هفته آینده می‌توانید این بروزرسانی جدید را دریافت و بهینه‌سازی‌های جدید را در بازی خود ایجاد کنید.

بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی هم اکنون با کسب میانگین امتیاز ۹۳ در وب‌سایت متاکریتیک، بهترین بازی نسل هشتم انحصاری طراز اول شناخته می‌شود. اگر تا امروز موفق به دریافت این بازی شدید، در قسمت نظرات از مرگ‌های پی در پی خود و لحظات شیرینی که با این بازی پشت سر گذاشتید برای ما بگویید.

اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدید و دوست دارید در رابطه با عملکرد آن اطلاعاتی بدست آورید، می‌توانید بررسی بازی Bloodborne را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده