نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

در بازی Dishonored 2 باید در همان اوایل کار یکی از شخصیت های قابل بازی را انتخاب کنید

وقایع بازی Dishonored 2 پانزده سال پس از نسخه اول اتفاق می‌افتاد و یکی از خصوصیات جدید نسخه دوم، قابلیت بازی کردن با یکی از شخصیت‌های اِمیلی و کوروو است. به تازگی استودیو آرکِین تایید کرده باید در همان اوایل بازی از میان این دو شخصیت یکی را انتخاب و بازی را دنبال کنید.

در نمایشگاه E3 2015 آرکین گفت اگرچه قابلیت بازی کردن با دو شخصیت به شما داده می‌شود، اما به هیچ‌وجه نمی‌توانید میان آن‌ها جا به جایی انجام دهید.

طی مصاحبه اخیری که با هاروی اِسمیت، یکی از کارگردان‌های بازی انجام شده، وی گفته است این ایده که نمی‌توانید درمیان بازی میان دو شخصیت قابل‌بازی جا به جا شوید توسط کریستوف کَریِر، طراح ارشد مراحل بازی ارائه شده است:

درواقع این ایده توسط کریس به ما داده شد. فرض کنید اِمیلی را برای بازی کردن انتخاب کردید و یک ساعت پس از پیشروی اتفاقی می‌افتد که شما را در این فکر فرو می‌برد که باید کوروو را برای بازی کردن انتخاب کنید. اما اینجاست که هیچ راهی جز پیشروی ندارید، چراکه این انتخاب در بازی وجود ندارد.

درحالی که ماموریت‌های بازی برای این دو شخصیت یکی است، اما نحوه مبارزات و حرکات میان آن‌ها تفاوت دارد:

حرکات امیلی نسبت به کوروو ملایم‌تر است. کوروو دارای قابلیت‌هایی مانند تسخیر، ازدحام موش‌ها، جا به جایی سریع و امیلی قابلیت‌هایی مانند غیب شدن، هیپنوتیزم کردن و قدرت‌هایی که تا به حال هیچ‌کس آن‌ها را نشنیده دارد.

Dishonored 2

 

اسمیت درادامه صحبت‌های خود در رابطه با شکوفایی قدرت‌های امیلی درطول بازی صحبت کرد:

با امیلی می‌توانید روی دیوارها بمانید یا دشمنان را به سمت خود بکشانید و در میان آسمان آن‌ها را به قتل برسانید. این قدرت‌ها احساس متفاوت و شگفت‌انگیزی می‌دهند. با امیلی می‌توانید با سرعت راه بروید و از مناطق مختلف بالا بروید.

در این نسخه هردو شخصیت به صورت کامل صداگذاری شده‌اند و بازیکنان در زمان بازی کردن به خوبی تفاوت‌های میان آن‌ها را متوجه خواهند شد:

کوروو یک شخصیت مُسِن‌تر و برای اولین بار است که به خانه بازمی‌گردد. از طرفی دیگر امیلی یک شاهزاده درحال فرار است که ۲۵ سال سن دارد. بنابراین دیدگاه این دو نسبت به دنیا با یکدیگر تفاوت دارد.

بازی Dishonored 2 در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از تجربه این بازی، تابستان امسال می‌توانید نسخه بازسازی شده قسمت اول این بازی را روی کنسول‌های نسل هشتمی تجربه کنید.

منبع: Playstation Lifestyle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده