نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اولین اطلاعات در مورد بازی Minecraft: Story Mode منتشر شد

در جریان نمایشگاه Minecon امسال در لندن شرکت تل‌تیل اطلاعات جدیدی در مورد بازی بعدی خود Minecraft: Story Mode به طرفداران ارائه کرد. تا قبل از این نمایشگاه اطلاعات چندانی از زمانی‌ که بازی در ماه دسامبر معرفی‌ شده بود در دسترس نبود.

Minecraft: Story Mode فرمت آشنای بازی‌های تل‌تیل را که به صورت عرضه بازی در ۵ اپیزود است را دنبال خواهد کرد. بازیکنان کنترل جسی (و نه استیو که در بازی اصلی‌ Minecraft کنترل او را بر عهده داریم) را در دست خواهند داشت که تلاش می‌کند که دنیا را نجات دهد.

داستان بازی بنا به گفته موجنگ به شرح زیر است:

بازیکنان کنترل قهرمان بازی جسی را بر عهده دارند که همراه دوستانش برای یافتن گروه The Order Of The Stone که متشکل از ۴ ماجراجو افسانه‌ای هستند راهی‌ مکانی به نام EnderCon می‌شوند. در زمانی‌ که آنها در EnderCon هستند پی‌ می‌برند که اتفاق بدی در شرف رخ دادن است و آنها برای اینکه بتوانند دنیا را نجات بدهند باید گروه The Order Of The Stone را هر چه زودتر پیدا کنند.

کوین برنر موسس و رئیس تل‌تیل گیمز در مورد بازی گفته است:

ما به صورت بسیار نزدیکی‌ با تیم فوق‌العاده موجنگ کار کردیم تا بتوانیم داستانی بازگو کنیم که کاملا به دنیای Minecraft که طرفداران می‌شناسند و عاشقش هستند وفادار باشد.

وی افزود:

بازیکنان در نقش جسی می‌توانند مسیر خود را در راهی‌ که پر از ماجراجویی و تلاش برای زنده ماندن است تعیین کنند. همانند بازی‌های قبلی‌ تل‌تیل این بازی نیز انتخاب محور است و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا طرفداران سری Minecraft این برداشت جدید از دنیای بازی را تجربه کنند.

اوون هیل رئیس دفتر بین‌المللی موجنگ نیز در رابطه با این همکاری گفت:

داستان سرایان تل‌تیل به بازیکنان این فرصت را داده‌اند که برداشت منحصر به فرد آنها را از دنیای Minecraft تجربه کنند و بازیی طراحی کردند که از منطق Minecraft پیروی می‌کند و در این حال یک حس کاملا تازه به شما می‌دهد. بازی در مواقعی خنده دار هم هست بخصوص خوک بازی. ما در مورد این بازی بسیار هیجان زده هستیم.

Minecraft: Story Mode در سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی‌، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360،  iOS و اندروید عرضه خواهد شد.

در زیر نیز می‌توانید تریلر رسمی‌ بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده