نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

بازی موبایل Fallout Shelter احتمالا ماه آینده برای اندروید عرضه شود

مخاطبان سیستم‌‌عامل اندروید که علاقه‌مند به تجربه بازی تازه معرفی شده Fallour Shelter هستند، نیازی نیست برای تجربه آن خیلی صبر کنند زیرا به به نظر می‌رسد بازی در تاریخی نامعلوم در ماه آگوست میلادی برای این سیستم عامل عرضه شود. 

پیت هاینس از شرکت بتسدا اعلام کرد که بازی رایگان (free-to-play) دنیای Fallout در تاریخی نامعلوم در ماه آگوست میلادی (۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور) منتشر خواهد شد. او در جواب به سوال یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر گفت:

اگرچه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای نسخه اندروید بازی مشخص نشده اما می‌توانم به شما بگویم که نسخه اندرویدی این بازی روزی نامشخص در ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد شد. 

بازی Fallout Shelter که در جریان نطق اختصاصی بتسدا معرفی شد، داستان والت‌ها یا همان پناه‌گاه‌های زیرزمینی معروف سری Fallout است. جایی که شما باید به عنوان ناظر و مدیر این پناه‌گاه‌ها به مدیریت منابع، نیروی انسانی، مواجه با خطرات و دیگر مسائل بپردازید. 

زومجی در بررسی خود به این بازی امتیاز ۷.۵ را اعطا کرد و در نتیجه‌گیری خود این‌چنین گفت:

Fallout Shelter یک بازی خوش‌ساخت برای دستگاه‌های موبایل است که با استفاده مینیمال از المان‌های سری Fallout می‌تواند به یک تجربه لذت‌بخش و البته اعتیادآور برای علاقه‌مندان به این سری تبدیل شود. حتی اگر طرفدار Fallout هم نباشید، Shelter با روند جالب و اعتیادآور به همراه عدم نیاز به اینترنت و البته پول هنگفت! می‌تواند یک بازی لذت‌بخش باشد. بازی که می‌توانید همه جا آن را بازی کنید و والت‌های معروف سری Fallout را همیشه در جیب خود داشته باشید! 

دیروز هم در زومجی خواندید که یکی از شخصیت‌های بازی Fallout 4 وارد بازی Fallout Shelter شده است. 

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده