نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴

داستان باور نکردنی انتخاب تروی بیکر به عنوان شخصیت پاگان مین در بازی Far Cry 4

تروی بیکر، ستاره این روزهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای که رَدِپای او را در اکثر بازی‌ها مشاهده می‌کنیم، مسئول صداگذاری و ضبط حرکات موشن کپچر شخصیت روانی پاگان مین در بازی Far Cry 4 بود. درادامه با زومجی همراه باشید تا داستان انتخاب او در این نقش را جویا شوید.

شاید فکر کنید او به راحتی این کار را بدست آورده، اما زمانی که بیکر برای تست توانایی خود به یوبی‌سافت رفته، مجبور به انجام کارهای باورنکردنی شده است.

بیکر در صحبت‌های خود گفت برای القای رفتار دیوانه‌وار خود، از شخصیت کریستوف والتز در فیلم Inglorious Basterds که یک نمونه کامل از یک انسان روانی است استفاده کرده است. همراه او در این نقش یک شخص مونث بود که وظیفه فراهم کردن قهوه و آب را در اتاق واتز داشت.

بیکر که در نقش این شخص فرو رفته و قصد دارد حرکاتش را به مدیران یوبی‌سافت نشان دهد، در این رابطه می‌گوید:

زمانی که این شخص وارد اتاق من شد، با خود یک همراه داشت. من به او گفتم این شخص کیست؟ این چه کسی است که در اتاق من درحال راه رفتن است. ن-ن-ن-ن-ن-ن- نه، راحتش بزار، بزار بشینه، لطفا از خودتون پذیرایی کنید. دوست دارید از همان قهوه خوشمزه‌ای که برای من آوردی بنوشی؟ به خاطر همین کارت، الان جلوی چشمات دوستت رو می‌کشم.

قصد دارم پوست صورتت رو از جا در بیارم و برای خود زیباترین لباسی که تا امروز داشتم را درست کنم.

Far-Cry-4-Billboard

 

پس از گفتن این جملات، تیم یوبی‌سافت متقاعد شد بیکر همان شخص دیوانه‌ای است که می‌تواند نقش پاگان مین را در بازی Far Cry 4 اجرا کند.

نظر شما در رابطه با این داستان باورنکردنی و کارهای بیکر برای گرفتن این نقش چیست؟

بیکر این روزها در استودیو ناتی داگ مشغول صداگذاری شخصیت سَم، برادر نیتن در بازی Uncharted 4: A Thief's End است.

بازی Far Cry 4 که با اجرای تروی بیکر در نقش شخصیت منفی پاگان مین اجرا می‌شود، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده