نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: بازی Indivisible توسط سازندگان Skullgirls معرفی شد

استودیو خوش‌نام لَب زیرو (Lab Zero)، سازنده بازی دوست‌داشتنی Skullgirls روز گذشته از بازی کاملا جدید و مستقل خود با نام Indivisible رونمایی کرد. با زومجی، جزئیات خبر و اولین ویدیو منتشرشده از این بازی همراه باشید.

Indivisible که در سبک اکشن نقش‌آفرینی است، شما را در نقش دختری با نام آنا قرار می‌دهد. ماموریت شما با این دختر سفر در دنیا و یافتن حقیقتی که پشت قدرت‌های آنا قرار دارد است.

درطول این ماموریت، قهرمانان دیگر برای از بین بردن دشمنان به آنا کمک خواهند کرد. شما همچنین توانایی بدست آوردن توانایی و قدرت‌های جدید را هم خواهید داشت.

لَب زیرو در اولین توضیحات خود در رابطه با این بازی گفت:

برای ساخت Indivisible از بازی‌های کلاسیک مانند Valkyrie Profile و Super Metroid الهام گرفته شده است. مانند بازی‌های ذکرشده، Indivisible هم دارای شخصیت‌ها و گیم‌پلی عمیقی است.

علاوه بر ارائه خصوصیات تازه در بازی‌های اکشن نقش‌‌آفرینی، برای روایت داستان عمیق Indivisible از افسانه‌های آسیای شرقی و مناطق دیگر جهان الهام گرفته شده است. انیمیشن‌های بازی که تمام آن‌ها با دست طراحی شدند، در یک دنیای دو-بعدی به نمایش گذاشته خواهند شد. وظیفه ساخت موسیقی‌های بازی را هم هیروکی کیکوتا، سازنده موسیقی بازی Secret of Mana برعهده دارد.

درادامه می‌توانید اولین تریلر بازی را مشاهده و نظرات خود را در رابه با این بازی با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

بازی Indivisible که هنوز پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نیست، در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده