نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

تاریخ انتشار و قیمت اولین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight مشخص شد

ساعاتی پیش کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار و قیمت اولین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight با نام Batgirl: A Matter of Family را مشخص کرد که درادامه می توانید جزئیات مربوط به این DLC را مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.

Batgirl: A Matter of Family اولین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight است که در تاریخ ۱۴ جولای برای خریداران season pass و در تاریخ ۲۱ جولای برای کاربران عادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این DLC با شخصیت بَت‌گِرل وارد مناطق جدید خواهید شد و ماموریت‌های داستانی و فرعی جدیدی را تجربه خواهید کرد. کاربران می‌توانند انتظار پیدا کردن پازل و رازهای جدید را داشته باشند و با مهارت‌های بت‌گرل مثل قابلیت هک کردن به حل کردن آن‌ها بپردازند. مانند بازی اصلی و قابلیت‌های همکاری میان بتمن و نایت‌وینگ، رابین هم برای کمک به بت‌گرل و خصوصیت Dual-Play به بازی اضافه خواهد شد.

در یکی از داستان‌های کتاب‌های کامیک، باربارا که همان بت‌گرل است، توسط جوکر فلج می‌شود و برای همین وی مجبور می‌شود ادامه عمر خود را روی ویلچر و به عنوان یک شخصیت فلج سپری کند. اگر تا به حال موفق به تجربه بازی اصلی شده باشید، باربارا که همان بَت‌گِرل ما به حساب می‌آید روی ویلچر نشسته و با اسم جدید خود با نام اُراکِل، درحال راهنمایی بتمن است. در این بسته الحاقی که وقایع آن پیش از بازی اصلی رخ خواهد داد، نحوه فلج‌شدن باربارا، دختر کومیسر گوردون را متوجه خواهید شد.

Batman-Arkham-Knight-(8)

 

اگر هنوز موفق به خرید season pass این بازی با قیمت ۴۰ دلار نشدید، می‌توانید این بسته الحاقی را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

Batgirl: A Matter of Family در استودیو مونترال وارنر، سازندگان بازی Batman: Arkham Origins تولید شده و ادامه محتویات season pass بازی، در استودیو راک‌استدی در دست ساخت قرار دارد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده