نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

اولین شخصیت Fallout 4 به بازی Fallout Shelter اضافه شد

بازیکنان Fallout Shelter، بازی موبایلی رایگان و جدید شرکت بتسدا، هم‌اکنون می‌توانند به اولین شخصیت بازی Fallout 4 روی گوشی‌های خود دسترسی داشته باشند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

پرستون گاروی که رهبر یک گروه بزرگ در Fallout 4 است، حالا در Fallout Shelter نیز حضور دارد. علاوه بر این، اسلحه‌ی لیزری قدرتمند او (که در تصویر زیر نیز آن را مشاهده می‌کنید) به بازی اضافه شده است و ساکنین پناهگاه شما می‌توانند در نبردهایشان از آن استفاده کنند.

Fallout-Shelter7834

البته پرستون گاروی به طور رایگان به Fallout Shelter اضافه نمی‌شود؛ او در بازی به عنوان یک «شهروند افسانه‌ای» شناخته می‌شود و برای در اختیار داشتنش باید یک «لانچ‌باکس» خریداری کنید. لانچ‌باکس‌ها که یکی از مکانیزم‌های جذاب و مبتکرانه‌ی گیم‌پلی Fallout Shelter محسوب می‌شوند، در واقع آیتم‌های ویژه‌ای هستند که گاها به صورت جایزه به بازیکن‌ها تعلق می‌گیرند، اما با استفاده از پول واقعی نیز قابل خریداری هستند. در حقیقت تنها راهی که بتسدا می‌تواند از Fallout Shelter درآمد کسب کند، فروش همین لانچ‌باکس‌ها است؛ هرچند این شرکت قبلا اعلام کرده که Fallout Shelter را به هیچ‌وجه برای کسب سود نساخته است.

Fallout Shelter اکنون بر روی پلتفرم iOS منتشر شده است و به زودی برای اندروید نیز عرضه خواهد شد. چندی پیش اعلام شده بود که این بازی بیش از Candy Crush Saga،‌ بازی موبایلی محبوب شرکت کینگ درآمد دارد. شما می‌توانید نقد زومجی از Fallout Shelter را اینجا بخوانید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان ۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده