نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ساخت یک Pip-Boy واقعی توسط یکی از طرفداران بازی Fallout

درحالیکه نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 شامل یک Pip-Boy است که می‌توانید با گوشی هوشمند خود از آن استفاده کنید، یک طرفدار سری بازی‌های Fallout تصمیم گرفت یک نسخه از این دستگاه بسازد که برای کار کردن نیازی به گوشی هوشمند نداشته باشد.

کاربر سایت Reddit بنام TheMCV این دستگاه را با استفاده از یک پرینتر ۳ بعدی و یک کامپیوتر Raspberry Pi ساخت. وی با قرار دادن Raspberry Pi درون کیسی که با استفاده از پرینتر ۳ بعدی ساخته بود، توانست یک Pip-Boy بسازد که شما می‌توانید آن را به مچ خود ببندید و استفاده کنید. نرم‌افزار این دستگاه که محیط گرافیکی‌اش کاملا شبیه Pip-Boy که در سری بازی‌های Fallout دیده‌ایم، است توسط کاربر دیگری برنامه نویسی شده است. اگر شما Google Maps API را برروی این Pip-Boy بارگذاری کنید، این دستگاه حتی توانایی دادن مختصات جغرافیایی شما را خواهد داشت.

با اینکه کنترل این Pip-Boy توسط یک صفحه کلید مجزا انجام می‌گیرد، اما چیزی از ارزش‌های تلاش این کاربر کم نمی‌کند. خبر بد برای دیگر طرفداران این بازی این است که TheMCV برنامه‌ای برای تولید انبوه این Pip-Boy ندارد و این دستگاه را برای هدیه دادن به یکی از دوستانش ساخته است.

هم‌اکنون نسخه Fallou 4 Pip-Boy در سایت های معتبر مانند Amazon و Best Buy تمام شده است اما می‌توانیم امیدوار باشیم که بتسدا باز هم از این نسخه بسازد.

Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برروی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده