نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Star Wars: Battlefront شامل «هسته اصلی» فیلم های این سری خواهد بود

دنیای جنگ ستارگان شامل شخصیت‌ها، مناطق و داستان‌های زیاد و هیجان‌انگیزی است. بنابراین اگر شما سازنده Star Wars: Battlefront بودید، چگونه قصد داشتید تمام این محتویات مهم را در یک بازی قرار دهید؟‌ با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با سیگِرلینا اینوِزدِتیِر، تهیه‌کننده ارشد بازی Star Wars: Battlefront انجام شده وی در رابطه با این مسئله گفته است که در این بازی تمام «هسته‌های اصلی» دنیای بازی Star Wars را مشاهده خواهید کرد:

نمی‌گویم که بازی را با مشاوره طراحی کردیم، اما ما تیم طراحی قدرتمندی در دایس داریم. اصولا کاری که ما انجام می دهید قراردادن هسته‌های اصلی دنیای جنگ ستارگان در Star Wars: Battlefront است.

Star Wars دنیای بسیار بزرگی است و چیزهای بسیار زیادی در این دنیا وجود دارد که طرفداران زیادی دارند. بنابراین تصمیم‌گیری برای قراردادن این چیزها در بازی کار مشکلی است.

ما چیزهایی که احساس می‌کردیم هسته‌ی مطلق این دنیا است را انتخاب کردیم. مردم می‌توانند در رابطه با این‌که کدام خصوصیات بیشتر هسته اصلی دنیا است و چرا این خصوصیت در بازی قرار دارند و آن یکی قرار ندارد بحث کنند. متاسفانه ما نمی‌توانیم همه کاری انجام دهیم.

برخلاف سیاره سالاست که اخیرا وارد این دنیا شده، تمام چیزهایی که تا به حال از Star Wars: Battlefront مشاهده کردیم قابل تشخیص بوده‌اند. از سیاره‌هایی مانند هوث یا اِندور، تا شخصیت‌هایی مانند دارث وِیدِر و هان سولو، همگی نشان می‌دهد دایس سمبل‌های اصلی این دنیا را برای ارائه در Star Wars: Battlefront انتخاب کرده است.

طی هفته‌های اخیر، دایس اولین نمایش گیم‌پلی Star Wars: Battlefront را در نمایشگاه E3 2015 به مردم نشان داد. برای مشاهده نمایش این بازی در کنفرانس الکتروینک آرتز به اینجا و نمایش دیگر آن در کنفرانس سونی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده