نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

فروش کلی بازی Minecraft بر روی رایانه های شخصی به ۲۰ میلیون نسخه رسید

بازی Minecraft که آوازه موفقیت‌هایش به گوش همه رسیده، اخیرا یک موفقیت دیگر را در دفتر خاطرات خود ثبت کرده است. براساس اطلاعات اخیر منتشرشده، فروش کلی این بازی روی رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک تاکنون ۲۰ میلیون نسخه بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو موجانگ اعلام کرده ماه آپریل سال گذشته فروش این بازی روی رایانه‌های شخصی به ۱۵ میلیون و فروش آن در سال ۲۰۱۳ روی همین پلتفرم به ۵ میلیون نسخه رسیده بود.

دَنیِل کِپلان از موجانگ در این رابطه گفت:

تاکنون ۲۰ میلیون نسخه از Minecraft تنها روی رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک به فروش رفته است. این رقم دیوانه‌کننده است.

از تمامی شما برای حمایت و پشتیبانی همیشگی  تشکر می‌کنیم.

موجانگ طی هفته‌های اخیر اعلام کرد در ماه جولای سال ۲۰۱۶ سرورهای بازی کارتی Scrolls را خواهد بست و برای همیشه پشتیبانی از این بازی را قطع خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با آمار فروش خیره‌کننده این بازی بر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک چیست؟

Minecraft

کمپانی مایکروسافت که حالا مالک استودیو موجانگ است، در نمایشگاه E3 2015 از نسخه جدید بازی Minecraft برای هدست واقعیت افزوده خود با نام هولولنز رونمایی کرد. در این بازی شما می‌توانید به وسیله‌ی یک کنترلر دنیای بازی را کنترل و با استفاده از تصاویر سه‌بعدی که با صدا یا حرکات بدن ایجاد می‌کنید، به ساخت و ساز مشغول شوید و در آن به جستجو بپردازید.

چیزی که مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 از نسخه‌ی جدید Minecraft به نمایش گذاشت، تجربه‌ی جالبی بود که به کمک هدست هولولنز، بازی را روی یک میز نشان می‌داد. در نمایشگاه Minecon امسال که در ماه جولای آغاز می‌شود اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

در جدیدترین گزارش مالی مایکروسافت برای سال اقتصادی گذشته، با اینکه بخش ایکس‌باکس با اُفتِ درآمد مواجه شده بود، اما بازی Minecraft با درآمد بالای خود جزو موفقیت‌هایشان به حساب می‌آمد.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده