// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

دایس از دلایل تفاوت بازی Star Wars Battlefront نسبت به Battlefield می‌گوید

اگر به صورت دقیق به بازی Star Wars Battlefront نگاه کنیم متوجه خواهیم که مقدار نسبتا زیادی از ویژگی‌های ساخته‌ی قبلی استودیوی سازنده یعنی Battlefield را ندارد. به گفته‌ی استودیوی دایس چنین چیزی کاملا عمدی است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

از همان ابتدا که استودیوی دایس شروع به انتشار اطلاعات از Battlefront کرد، منتقدین و بازیکنان زیادی به دلیل عمیق نبودن گیم‌پلی بازی مانند مجموعه‌ی Batlefield آن را مورد انتقاد قرار دادند. برای مثال در این بازی خبر از کلاس‌ها یا جوخه‌های مختلف نیست یا اینکه شما نمی‌توانید «load-out» خود را مانند سری Batlefield آنچنان زیاد شخصی سازی کنید.

پاتریک باخ مدیر کلی استودیوی دایس در مصاحبه‌ای با وبسایت گواردین توضیح داد که چنین تفاوت‌هایی به نوعی عمدی بوده است.

تمام اعضای استودیو به شدت مجموعه‌ی Battlefield را دوست دارند اما تیم ما قصد نداشت که این بازی یک کپی برداری ساده از آن مجموعه باشد. ما می‌خواستیم که بازی Battlefront روح و قلب خودش را داشته باشد.

ما از زاویه‌ی بسیار متفاوتی به بازی نگاه کردیم. ما کاملا آگاهی داریم که هسته‌ی اصلی طرفداران این مجموعه با سری Battlefield تفاوت دارد. البته که طرفداران مجموعه‌ی قبلی هم اقدام به خرید این بازی خواهند کرد اما یک طرفدار سری Star Wars انتظار یک بازی مانند سری Star Wars دارد نه یک بازی مانند مجموعه‌ی Battlefield. ما از خود پرسیدیم که مجموعه‌ی Star Wars چه ویژگی‌هایی دارد؟ از خود نپرسیدیم که چگونه بازی Battlefield را به یک تیراندازی آنلاین فضایی تبدیل کنیم.

باخ همچنین در ادامه گفت که پیش از این استودیوی آن‌ها هنگام ساخت مجموعه‌ی Battlefield نیز گاهی اوقات بخاطر ویژگی‌های زیاد و گاهی اوقات بخاطر ویژگی‌های کم مورد انتقاد قرار گرفته بود. او در ادامه گفت:

ما مجبور شدیم تا این واقعیت را قبول کنیم که بازیکنان ممکن است تا وقتی که بازی را تجربه نکنند از دستمان ناراحت باشند.

وقتی که مردم بتوانند خودشان بازی را تجربه کنند قطعا متوجه‌ی تغییرات خواهند شد. آن‌ها قبول خواهند کرد که این یک بازی کاملا جدا است و مانند سری Battlefield نیست. به دنبال آن نیز قطعا از بازی خوششان خواهد آمد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده