نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

آیا قیمت ۳۴۹ پوندی PS4 یک ترابایت در انگلستان نوید کاهش مدل ۵۰۰ گیگابایت را می‌دهد؟

سایت‌های فروش کنسول در انگلستان، پلی استیشن نسخه یک ترابایتی را با قیمت ۳۴۹.۹۹ پوند در محصولات خود برای فروش قرار دادند. این کنسول که ماه آینده عرضه می‌شود، در سایت‌هایی مانند Game ، آمازون و ShopTo با این قیمت برای پیش فروش آماده‌ است.

این قیمت باعث شده که طرفداران کنسول PS4 انتظار کاهش قیمت مدل اولیه که در ظرفیت ۵۰۰ گیگابایتی عرضه می‌شود را داشته باشند. پیشبینی می‌شود که این کاهش قیمت تا قبل از ۱۵ جولای (۲۴ تیر) که زمان عرضه رسمی نسخه جدید PS4 است اعمال شود. قیمت PS4  پانصد گیگابایتی نیز در ابتدا ۳۴۹.۹۹ پوند بود اما در مقاطعی حتی تا زیر ۳۰۰ پوند هم کاهش یافت.

هرچند هنوز کمپانی سونی هیچ خبر رسمی‌ درباره این موضوع اعلام نکرده اما بعید بنظر می‌رسد که این دو مدل با قیمت‌های یکسان در کنار هم به فروش برسند.

رقیب سونی یعنی مایکروسافت در ابتدای این ماه نسخه یک ترابایتی ایکس باکس وان را با قیمت ۳۴۹.۹۹ پوند در معرض فروش قرار داد و قیمت ایکس باکس وان ۵۰۰ گیگابایتی را بطور رسمی به ۲۹۹.۹۹ پوند کاهش داد.

لازم به ذکر است  که Gamestop هم‌اکنون نسخه یک ترابایتی PS4 را با قیمت بسیار کم ۲۸۹.۹۶ پوند برای پیش فروش در سایت خود قرار داده است.

منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده