نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تمام نسخه های ابتدایی کنسول-پی‌سی استیم ماشین به فروش رفت

اگر دوست داشتید زودتر از عرضه رسمی کنسول-‌پی‌سی استیم ماشین، آن را در خانه خود داشته باشید و از مزایای آن لذت ببرید، دیگر موفق به انجام این کار نخواهید شد، چراکه تمام «نسخه‌های ابتدایی» این کنسول به فروش رفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی وَلو امروز اعلام کرد تمام موجودی آن‌ها از نسخه‌های ابتدایی استیم ماشین به علاقه‌مندان فروخته شده است.

شما همچنان می‌توانید به پیش‌خرید استیم ماشین، کنترلر استیم و استیم لینک بپردازید، اما در تاریخ ۱۶ اکتبر (بیست و چهارم مهر) دیگر به این کنسول دسترسی پیدا نخواهید کرد و به جای آن باید تا زمان عرضه رسمی کنسول در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) صبر کنید.

طی هفته‌های گذشته ولو اعلام کرد حدود ۳۵ درصد از نسخه‌های ابتدایی استیم ماشین طی روزهای ابتدایی معرفی آن به فروش رفته است.

ولو همچنین اعلام نکرده چه مقدار از این نسخه را تولید و به کاربران فروخته است.

کنسول-پی‌سی استیم ماشین با دو مدل Alienware و Syber عرضه می‌شود. براساس اطلاعات منتشرشده، کنسول طراحی شده توسط Alienware قدرت نگه‌داری ١٠٠٠ بازی در کتابخانه استیم را دارد و بازی‌های را با رزولوشن 1080p و کیفیت HDTV اجرا می‌کند. می‌کند. این مدل دارای پردازنده‌ی اینتل از سری Core و همین‌طور کارت گرافیک انویدیا از سری GeForce GTX است که ٢ گیگابایت رم گرافیکی GDDR5 دارد. این مدل با قیمت ۴۴۹ دلار فروخته می‌شود.

اما در طرفی دیگر مدل  Syber سه مدل مختلف دارد که قیمت آن از ۴۴۹ دلار شروع و  تا ۱۴۱۹ دلار پایان می‌یابد و شما را بجای بازی در 1080p، به بازی در رزولوشن 4K ترقیب می‌کنند. محصولات Syber با استفاده از قطعات استاندارد موجود در بازار، شامل قطعاتی مثل کارت گرافیک قدرتمند GTX 980 هم کاملا قابل ارتقا می‌باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا در زمان عرضه استیم ماشین این کنسول-پی‌سی را خریداری خواهید کرد؟ اگر تصمیم به خرید آن را دارید، کدام مدل بیشتر چشم شما را گرفته است؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده