نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

مایکروسافت از Minecraft به عنوان ابزار آموزشی معلمان مدارس استفاده خواهد کرد

بازی خلاقانه‌ Minecraft گویا اکنون پا‌ها را فراتر از یک بازی معمولی گذاشته است و قرار است با کمک مایکروسافت به ابزاری آموزشی برای معلمان مدارس تبدیل شود. در ادامه با جزئیات این خبر و تریلر نحوه ی بکار‌گیری این بازی با زومجی همراه باشید.

از بازی Minecraft به عنوان یک ابزار آموزشی ارزشمند برای معلمان و دانش آموزان یاد می‌شود. این بازی نه تنها در بین کوچک و بزرگ پرطرفدار است بلکه ماهیت متن باز، قابلیت شخصی‌سازی و طراحی آزادانه‌ی آن استفاده از این بازی را برای اهداف مختلف مانند یادگیری کد نویسی، درک جغرافیای بریتانیا و تصویر‌سازی هنر مدرن ممکن ساخته است. در واقع در این بازی تقریبا هرچیزی را می توانید بسازید و خود این امر به رشد خلاقیت دانش آموزان کمک به سزایی می کند.

حال مایکروسافت که این موضوع را به خوبی می‌داند پرتال جدیدی را طراحی کرده است که در آن معلمان می‌توانند درباره‌ی این بازی بحث کنند و منابع کلاسی‌شان را به اشتراک بگذارند. این سایت هنوز به صورت نهایی راه‌اندازی نشده است اما تریلر زیر در درک هدف مایکروسافت و موجانگ (کمپانی سوئدی سازنده و طراح این بازی) می‌تواند به ما کمک کند. پس از این مورد و نمایش هولولنز، اینطور که پیدا است، به این بازی که درآمدی ۲.۵ میلیارد دلاری را به ارمغان آورده است، دیدی فراتر از یک بازی معمولی دارد.

دانلود ویدیو

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده