نویسنده: مجید سجادی
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

اخبار و حواشی مسابقات کانتر استرایک‌ | قهرمانی تیم EnVyUs

در هفته‌ی اخیر  اتفاقات زیادی در دنیای مسابقات E-Sport در رشته‌ی CS:GO افتاد. تصمیم گرفتیم از امروز شما را به‌صورت هفتگی از اخبار مسابقات این بازی پرطرفدار مطلع کنیم. با زومجی همراه باشید.

قهرمانی تیم EnVyUs در مسابقات Gfinity Summer Master
تیم EnVyUs توانست تیم Ninjas in Pyjamas  را با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ در فینال مسابقات Gfinity Summer Masters شکست داده و برنده‌ی جایزه‌ی ۴۰،۰۰۰ دلاری شود. این تیم فرانسوی که عملکردی بی نظیر در مرحله‌ی گروهی داشت توانست با شکست تیم Dignitas در نیمه نها‌یی به فینال سعود کرده و در نهایت قهرمان این دوره از مسابقات شود.

اخراج SKYTTEN از تیم Kinguin
تیم Kinguin اعلام کرد کاپیتان تیم، SKYTTEN را از تیم اخراج خواهد کرد. دلیل اخراج SKYTTEN از تیم Kinguin، نظر چهار عضو دیگر تیم است که معتقد هستند وی تأثیر منفی در تیم دارد. این تیم با dennis به عنوان بازیکن جانشین در مسابقات مقدماتی ESL ONE کولن آلمان شرکت خواهد کرد.

اتهام تقلب به stfN
در هفته‌ی گذشته، stfN، Electronic Sports Leage بازیکن آلمانی تیم UX Gaming را متهم به تقلب کرد. به دنبال این تصمیم این بازیکن به مدت ده سال از شرکت در مسابقات منع و از تیم UX Gaming نیز اخراج شد. اما در کمتر از ۲۴ ساعت ESL اتهام خود را پس گرفت و stfN به تیم خود بازگشت.

Get_right

Xizt دوباره رهبری NiP را برعهده گرفت
ماه گذشته تیم Ninjas in Pyjamas رهبری تیم را برعهده‌ی GeT_RiGhT گذاشتند اما به علت کسب نتایج متوسط تیم تصمیم گرفت روستر گذشته را دوباره برقرار کند و رهبری تیم را به دست Xizt بدهند. NiP امیدوار است با این تصمیم تعادل به تیم بازگردد و GeT_RiGhT نیز تمرکز خود را به طور کامل بر روی بازی خود بگذارد.

اخراج HUNDEN از تیم SK
تیم SK Gaming نیز تصمیم گرفت کاپیتان قدیمی خود یعنی HUNDEN را از تیم اخراج کند. دلیل این تصمیم تغییر سبک بازی و نیاز تیم به تغییر برای رسیدن به جایگاه بالاتر در مسابقات E-Sport اعلام شد. رهبری تیم SK Gaming را از این پس BERRY، که یکی از بازیکنان با سابقه‌ی Counter Strike 1.6 است،  بر عهده خواهد گرفت.

منبع: GosuGamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده