نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 برای عرضه در سال ۲۰۱۶ معرفی شد

استودیوی »سیتی اینتراکتیو»، در حال کار بر روی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 است که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
سیتی اینتراکتیو، سازنده‌ی بازی Lords of the Fallen، امروز در خبری ساخت بازی Sniper: Ghost Warrior 3 به عنوان یک بازی طراز اول (AAA) را تایید کرد. این بازی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. استیو هارت، تهیه کننده‌ی ارشد بازی Sniper Elite 2 هم در ساخت این بازی دخالت دارد. سیتی اینتراکتیو همچنین مارتین پائول رابینسون، سرباز کهنه‌کار ارتش آمریکا را برای مشاوره در ساخت بازی استخدام کرده است. داستان بازی در اروپای شرقی و جنگ‌های مدرن روایت می‌شود. شما به عنوان یک تک‌ تیر انداز حرفه‌ای، در میان سه حزب مختلف که در حال جنگ هستند قرار می‌گیرید. براساس صحبت‌های سازندگان، بازی دارای محیط‌های واقعی و شگفت‌انگیز خواهد بود. گیم‌پلی بازی مثل نسخه‌های قبلی خطی نیست و بازیکنان با استفاده از خلاقیت خود می‌توانند در آن پیشروی کنند. مارک تیمینسکی، مدیرعامل استودیوی سیتی اینتراکتیو در رابطه با معرفی این بازی گفته است:
سری Sniper: Ghost Warrior یکی از معروف‌ترین بازی‌های سیتی اینتراکتیو محسوب می‌شود که تاکنون فروش ۵.۵ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است. بنابراین ما بودجه‌ی قابل توجهی را صرف ساخت قسمت سوم کردیم. ما بازی طراز اولی را می‌سازیم که بهترین تجربه از یک بازی اول شخص تک تیراندازی را به شما تحویل دهد.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا منتظر نسخه‌ی سوم این بازی هستید؟ آیا نسخه‌های قبلی عملکرد قابل قبولی داشتند؟ منبع: VG247  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده