// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

اشاره نولان نورث به بازی The Last of Us 2 [بروزرسانی: تروی بیکر از ساخت بازی بی اطلاع است]

نولان نورث صداپیشه‌ی مشهور صنعت بازی‌سازی اخیرا در جدیدترین پادکست سوال و جواب خود به صورت کاملا غیر منتظره اشاره‌ای به ساخت دنباله‌ی بازی Last of Us داشته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

هنگامی که یکی از طرفداران پرسید که آیا او به غیر از بازی Uncharted 4 در پروژه‌ی دیگری با استودیوی ناتی داگ همکاری می‌کند یا خیر نورث جواب داد که:

در حال حاضر خیر. البته من خبر دارم که آن‌ها درحال ساخت بازی Last of Us 2 هستند ولی شخصیت من در آن مجموعه پایانی ناگوار داشت.

احتمال اینکه گفته‌های او اشتباه باشد نیز وجود دارد زیرا نولان نورث قصد داشت توضیح دهد که چرا فعلا در پروژه‌های دیگر ناتی داگ حضور ندارد بنا بر این هر شایعاتی که شنیده باشد را نمی‌توان به عنوان اطلاعات داخلی از اعضای استودیو دانست. با این حال او هفت سال است که با این استودیو همکاری می‌کند به همین خاطر می‌توان به گفته‌هایش کمی اعتبار و سنخیت بخشید.

همانطور نیز که نورث اشاره کرد «دیوید» کاراکتر او در بازی The Last of Us طی مراحل پایانی کشته شد اما از آنجایی که استعداد او در صداپیشگی رنج مختلفی از شخصیت‌های کاملا متفاوت، ثابت شده است بنا بر این امکانش وجود دارد که او به عنوان شخصیتی کاملا جدید به این مجموعه برگردد.

The-last-of-us-shakhes-2

بروزرسانی: تروی بیکر صداپیشه‌ی شخصیت اصلی بازی The Last of Us با وجود اینکه امروز نولان نورث به نوعی خبر ساخت نسخه‌ی دوم را تایید کرد، پیش از این گفته بود که هیچ اطلاعاتی از مراحل ساخت بازی The Last of Us 2 ندارد. او هفته پیش در همایش ایندی پاپکان گفت که:

من از هیچ چیزی خبر ندارم. من اصلا نمی‌دانم که تیم سازنده قصد دارد یک نسخه‌ی دیگر نیز بسازد یا خیر. اگر قرار به ساخت باشد پس من به نیل (دراکمن، مدیر نوآوری) و بروس (استرلی، کارگردان بازی) و تمامی افراد ناتی داگ اطمینان دارم که داستانی مورد نیاز را روایت خواهند کرد.

حال باید دید این تناقض چه معنی‌ای می‌تواند داشته باشد. نکته قابل توجه این است که صحبت‌های نولان نورث مربوط به روز گذشته بوده اما گفته‌های تروی بیکر به هفته‌ی پیش باز می‌گردد. بنا بر این نمی‌توان گفت که تروی بیکر در تکذیب صحبت‌های نولان نورث چنین چیزی را گفته باشد.

بیکر علاقه دارد که اگر قرار باشد نسخه‌ی دومی ساخته شود، داستان بازی به گذشته بازگردد. یعنی فاصله‌ای که میان مقدمه و شروع بازی به وجود آمده است. او در این باره گفت:

می‌دانید من چنین چیزی را دوست دارم به این خاطر که پس از مقدمه‌ی بازی شما تیتراژ شروع را مشاهده می‌کنید و سپس بازی به بیست سال بعد پرش می‌کند و شما با شخصیتی کاملا متفاوت رو به رو می‌شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN , Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده