نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: ضربه فیتالیتی و گیم‌پلی شخصیت Predator در Mortal Kombat X

با مشاهده این ویدیو، طرفداران سری Mortal Kombat X درمی‌یابند که می‌توانند انتظار چه چیزهای جدیدی از بسته الحاقی Predator بازی Mortal Kombat X داشته باشند. در ویدیوهایی که در اینترنت پخش شد ما فیتالیتی و دیگر ضربات این کاراکتر جدید را می‌بینیم.

در ویدیوی اول، فیتالیتی این کاراکتر قابل رویت است.

دانلود ویدیو

ویدیوی دوم گیم‌پلی کلی این شخصیت و حرکات وی پس از پیروزی را نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو

این ویدیوها توسط کاربر KommunityFinishHim در یوتیوب منتشر شد. با اینکه بسته الحاقی Predator در ماه جولای برای این بازی عرضه می‌شود اما بنابر گفته سایت Shoryuken این کاراکتر در قسمت Tower Mode بازی دیده شده است.

همچنین کاربر ایکس باکس لایو بنام Sonicdude20th چند ویدیو دیگر از Predator و Carl Weathers Jax در اکانت ایکس باکس لایو خود منتشر کرده است. هرچند به نظر می‌رسد این ویدیوها بزودی توسط مایکروسافت پاک شوند. خوشبختانه سایت Gamespot در خبری عکس هایی از سایت Reddit از این بازی جمع آوری کرده است.

شما می‌توانید نقد و بررسی متنی کامل Mortal Kombat X را در زومجی مطالعه کنید. همچنین بررسی ویدیویی این بازی نیز برای علاقه‌مندان می‌تواند جالب باشد. آرش عیاری و دانیال نوروزی در آیتم نیم‌نگاه همچنین این بازی را برای دقایقی انجام دادند تا گیم‌پلی آن را در قالب ویدیویی نشان‌ دهند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده