«هدف» ناتی داگ برای اجرای بخش چند نفره بازی Uncharted 4 نرخ ۶۰ فریم است
طی مصاحبهی اخیری که با کِرت مارجِناو، طراح ارشد بازی Uncharted 4: A Thief's End انجام شده وی گفته «هدف» ناتی داگ برای بخش چندنفره نرخ ۶۰ فریم است. با این حال وی در رابطه با میزان نرخفریم اجرایی این بازی در بخش تکنفره صحبتی نکرده است:
اگر جدیدترین نمایش بازی در نمایشگاه E3 2015 را تماشا کرده باشید، متوجه خواهید شد اتفاقاتی زیادی در بازی رخ میدهد که بسیار دیوانهکننده است.
بروس اِستارلی، کارگردان Uncharted 4 در گذشته گفته بود رسیدن به نرخ ۶۰ فریم در این بازی «بسیار مشکل» است، اما این به این معنی نیست که این اتفاق نخواهد افتاد. Uncharted 4 ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود، اما با تاخیری که در عرضه بازی به وجود آمد و این تاریخ به سال ۲۰۱۶ موکول شد، ناتی داگ زمان بیشتری برای انجام بهینهسازیهای بیشتر و رسیدن به این اعداد که در صنعت بازیهای رایانهای بسیار مهم شدهاند دارد.
اما خیالتان را راحت کنیم; ناتی داگ قصد دارد هرکاری که به صلاح Uncharted 4 است را انجام دهد. به این صورت اگر صلاح بازی نرخ ۶۰ فریم باشد، این کار توسط آنها انجام خواهد شد:
دوست داریم Uncharted 4 زیباترین بازیای که تا به حال ساختیم باشد. نرخفریم ثابت مهمترین مسئله است، اما در بخش چندنفره همچنان هدف ما ۶۰ فریم است.بنابراین ما میدانیم اگر یک بازی چندنفره با نرخ ۶۰ فریم اجرا شود چه احساسی دارد.
در زمینه رزولوشن، بازی Uncharted 4: A Thief's End چه در بخش تکنفره و چه در بخش چندنفره با رزولوشن 1080p اجرا میشود.
نظر شما در این رابطه چیست؟
داستان بازی آنچارتد ۴ به این شکل است که پس از گذشت سالهای طولانی از آخرین ماجراجویی نِیتِن دِرِیک، وی باری دیگر و به اجبار وارد دنیای دزدان میشود. دریک که به اجبار وارد این ماجراجویی شده، وارد بزرگترین ماجراجویی عمرش در پی یافتن توطئهای که در گذشته برای یک شکارچی گنج انجام شده میرود. با این حال تمام ماجراجوییها پیامدهای خودشان را دارند و جدیدترین ماجراجویی نیتن قدرت فیزیکی، عقلانی و در نهایت حس فداکاری برای کسانی که دوستشان دارد را مورد آزمایش قرار میدهد.
Uncharted 4: A Thief’s End که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، حداکثر تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۶ (اسفند-فروردین) به صورت انحصاری برای پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد.
منبع: Gamespot