نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۰

با سیستم ماد سازی بازی Forza 6، چالش بیشتری را در مسابقات تجربه خواهید کرد

بازی Forza 6 که در نمایشگاه E3 2015 مایکروسافت حسابی خوش درخشید، با خصوصیات جدیدی نسبت به نسخه‌های قبلی منتشر خواهد شد. یکی از این خصوصیات ساخت ماد است که درادامه به بررسی جزئیات آن خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

سیستم ماد Forza 6 که توسط استودیو تِرن ۱۰ تولید شده، به شما اجازه ساخت مسابقات با «درجات سختی مختلف» را می‌دهد، بنابراین اگر در این بازی بدنبال چالش بیشتری هستید این سیستم برای شما تولید شده است.

طی مصاحبه‌ی اخیری که با بیل گِیز، مدیر نوآوری بازی Forza Motorsport 6 انجام شده وی یک مثال از نحوه کارکردن این سیستم در بازی زده است. در بازی سیستم ویرایشی وجود خواهد داشت که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از حالت rewind (بازگشت به به عقب)، به ابتدای زمین مسابقه بازگردید. دلیل این اضافه‌شدن این خصوصیت به بازی این است که برای بردن مسابقه باید هر دوری که در زمین مسابقات می‌زنید را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید.

از آن‌جایی که این سیستم درجه سختی بیشتری را به شما ارائه می‌دهد، جوایزی که در انتهای هر مسابقه دریافت خواهید کرد قابل توجه خواهد بود. اضافه‌کردن چنین درجه سختی به بازی شامل دریافت امتیازات تجربه و پول بیشتر خواهد بود.

گِیز این خصوصیت را کمی شبیه به سیستم Skull در سری Halo دانسته، اما تاکید کرد هدف اصلی تِرن ۱۰ نمایش بازی Forza Motorsport 6 است و با سیستم مادسازی این هدف را به خطر نمی‌اندازد.

Forza-Motorsport-6

در بازی Forza Motorsport 6 بخش تک‌نفره هم وجود خواهد داشت که ۷۰ ساعت محتوا را دراختیار شما قرار می‌دهد. با ۴۵۰ ماشینی که در این بازی انتظار شما را می‌کشند، می‌توانید با شخصی‌سازی آن‌ها این مسابقات را به اتمام برسانید. همچنین در این نسخه شاهد ۲۶ زمین مسابقه مختلف که ۱۰ تای آن‌ها کاملا جدید هستند خواهید بود.

مایکروسافت همچنین چند پیشنهاد را برای خرید این بازی به مخاطبان ارائه داده است. اگر مایل به خرید نسخه دیلاکس بازی هستید، باید مبلغ ۷۹.۹۹ دلار، نسخه ویژه که کامل‌ترین نسخه است ۹۹.۹۹ دلار و نسخه معمولی ۵۹.۹۹ دلار بپردازید.

اگر از طرفداران دو آتیشه‌ی سری Forza هستید و در زمان انتشار Forza Motorsport 6 قصد خرید کنسول ایکس‌باکس وان دارید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده معرفی باندل جدید ایکس‌باکس وان از بازی Forza 6 بپردازید.

Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۴ شهریور) به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی که بخش مهمی از کنفرانس مایکروسافت را به خود اختصاص داد، مانند همیشه خوش درخشید و هنرنمایی استودی تِرن ۱۰ در ساخت بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای را نشان داد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده