// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

دلیل صحبت نکردن نینتندو راجع به کنسول نسل بعدیشان چیست؟

چند ماه پیش کمپانی نینتندو اعلام کرد که درحال کار بر روی کنسول جدیدی با اسم رمز NX بوده ولی از دادن اطلاعات بیشتر خودداری می‌کند. دلیل این کار چیست؟ با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اگرچه از خبر ساخت کنسول جدید اوایل سال جاری میلادی پرده برداری شد اما به گفته‌ی نینتندو کمپانی آن‌ها حداقل تا اوایل سال آینده میلادی اطلاعات خاصی از آن منتشر نخواهد کرد، به دنبال این اظهارات بسیاری از طرفداران نینتندو با هزاران فکر و خیال مختلف تنها ماندند. ساتورو ایواتا رئیس این کمپانی چندی پیش در کنفرانسی مطبوعاتی با سرمایه گذاران اعلام کرد که خبر ساخت کنسول جدید کمی زودتر از برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده اعلام شد تا نظریات و شایعه‌های موجود مبنی بر خارج شدن نینتندو از صنعت بازی‌های رایانه‌ای تکذیب شود. پس از عدم موفقیت کنسول Wii U در بازار فروش و اعلام همکاری کمپانی نینتندو با DeNA به منظور ورود به بازار بازی‌های موبایل بسیاری عقیده داشتند که این کمپانی قصد ندارد برای نسل آینده‌ی کنسول‌ها وارد چرخه‌ی رقابت نشود. ایواتا در ادامه گفت:

ما از خبر ساخت کنسول NX و همکاری با کمپانی DeNA در یک برهه‌ی زمانی پرده برداری کردیم. خبر ساخت کنسول جدید کمی زودتر اعلام شد چرا که قصد داشتیم نشان دهیم کمپانی ما قصد ندارد از صنعت بازی‌سازی عقب نشینی کرده و دیگر کنسول جدیدی نسازد.

برنامه اصلی این بود که در زمانی دیگر از کنسول جدید رونمایی کنیم. به طور کلی مثل این می‌ماند که از یک حقه‌ی جادوگری کمی زودتر از زمان تعیین شده پرده برداری کنید.

وقتی که یک کمپانی قصد دارد محصول جدیدی را عرضه کند باید به دنبال آن سوپرایزهایی هم داشته باشد. اطلاعات بیشتری از کنسول NX تا سال ۲۰۱۶ میلادی اعلام نخواهد شد.

البته در مصاحبه دیگری ایواتا اعلام کرد که نینتندو نه قصد دارد و نه میخواهد که از ساخته‌ی جدید خود به این زودی‌ها رونمایی کند چرا که ممکن است رقیبان از ایده‌های آن‌ها الهام بگیرند.

ما فعلا نمی‌توانیم راجع به کنسول ان‌اکس صحبت کنیم. اگر نمایشی داشته باشیم به احتمال زیاد رقیبان از ایده‌های ما استفاده کرده و دیگر خریداران و طرفدارانمان سورپرایز نمی‌شوند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده