نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

شخصیت غارتگر در ماه مرداد به بازی Mortal Kombat X اضافه می شود

از زمان عرضه بازی Mortal Kombat X، تا به حال دو شخصیت جدید از طریق بسته الحاقی به این بازی اضافه شده است. حال قرار است جدیدترین شخصیت این بازی که «غارتگر» محبوب است، در ماه جولای مهمان علاقه‌مندان به بازی Mortal Kombat X باشد. با زومجی همراه باشید.

اِد بون، خالق سری Mortal Kombat و کارگردان بازی Mortal Kombat X اخیرا در حساب توئیتر خود با انتشار یک تصویر اعلام کرده شخصیت غارتگر با بازی کارل وِدِرز، در ماه جولای (مرداد) به این بازی اضافه خواهد شد.

در تصویر منتشرشده از سوی بون، می‌توانیم غارتگر را در حال مبارزه با جَکس، یکی دیگر از شخصیت‌های Mortal Kombat X مشاهده کنیم. درادامه می‌توانید این تصویر زیبا که غارتگر را درحال استفاده از اشعه لیزری خود نشان می‌دهد را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

Mortal Kombat X

اگر دوست دارید با غارتگر بازی کنید، باید Season Pass این بازی با مبلغ ۳۰ دلار خریداری کرده باشید. محتویات Season Pass شامل چهار بسته الحاقی شامل جزئیاتی که درادامه مشاهده می‌کنید است:

The Ultimate Horror Pack: اضافه شدن شخصیت جیسون وورهیس، لباس خون‌آشام برای شخصیت میلِنا، کِراکن برای رِپتایل و فرعون برای اِرمَک

The Klassic Pack #1: اضافه شدن شخصیت تانیا، لباس کلاسیک برای کِینو، سونیا و لیو کِنگ

The Predator / Prey Pack: اضافه شدن شخصیت غارتگر، لباس جدید برای اسکورپیون، جَکس و غارتگر

The Klassic Pack #2: اضافه شدن شخصیت قابل بازی تِرِمور، لباس کلاسیک برای کوآن چی، جَکس و کونگ لائو

تا به حال دو بسته الحاقی اول برای این بازی منتشرشده و بسته الحاقی سوم که در ماه مرداد منتشر می‌شود، Predator را به بازی اضافه می‌کند. اگر به خرید Season Pass بازی علاقه ندارید، می‌توانید چند هفته پس از عرضه بسته الحاقی سوم با پرداخت ۵ دلار به صورت جداگانه فرصت تجربه بازی Mortal Kombat X با غارتگر را بدست آورید. اگر میلی به انجام این کار هم ندارید، می‌توانید با مراجعه به برج چالش‌های هرچند کوتاه، اما با غارتگر به سلاخی دشمنان خود بپردازید.

Mortal Kombat X 1

Mortal Kombat X هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،  ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 این بازی که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شود، در تاریخ ۱۲ خرداد سال جاری عرضه خواهد شد.

اگر هنوز موفق به تجربه جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Mortal Kombat نشدید، می‌توانید بررسی Mortal Kombat X را از طریق زومجی مطالعه کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده