نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تاد هاوارد: تمام تلاش خود را برای تولید بخش چند نفره برای بازی Fallout 4 کردیم

سری بازی‌های Fallout همیشه طرفداران زیادی داشته، اما یکی از خصوصیاتی که علاقه‌مندان درخواست اضافه‌شدن آن به این سری را دارند، بخش چندنفره است. با زومجی همراه باشید تا صحبت‌های کارگردان این بازی در رابطه با قراردادن این بخش در Fallout 4 را مطالعه کنید.

بتسدا به خوبی از این خواسته طرفداران خبر داشته و ایده‌های زیادی را هم برای قراردادن این خصوصیت در Fallout 4 بررسی کرده، اما طراحی و دیدگاهی که سازندگان از دنیای Fallout 4 داشتند با بخش چندنفره مطابقت نداشته است.

تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 4 در این رابطه گفته است:

باور کنید هربار که ما بازی جدیدی تولید می‌کنیم یک حالت برای بخش چندنفره می‌سازیم تا ببینیم چگونه این بخش در بازی عمل خواهد کرد.

مراحل پیش از تولید بهترین نقطه برای انجام این کار است. برای همین هاوارد و تیمش این ایده که بخش چندنفره چگونه در Fallout 4 کار خواهد کرد را در این زمان بررسی کردند. پیش از برنامه‌نویسی و ارائه دیدگاه‌های مختلف، طرح‌های مفهومی و مکانیک‌های بازی روی یک کاغذ نوشته و در رابطه با آن بحث شده است. قراردادن بخش چندنفره در بازی همیشه یکی از مبحث‌های اصلی در بتسدا است:

Fallout 4 یک بازی تک‌نفره است و اگرچه قراردادن بخش چندنفره در بازی ایده بسیار جذابی بود، اما حواسِ کاربران را از چیزهایی که ما قصد ارائه به آن‌ها را داشتیم پرت می‌کرد. احتمالا  این بخش در بازی کار می‌کرد، اما تجربه‌ای کاملا متفاوت را به کاربران ارائه می‌داد.

fallout4

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا خواستار تولید بخش چندنفره برای بازی Fallout 4 بودید یا تنها تجربه بخش تک‌نفره تمرکز اصلی شما برای این نسخه و سری است؟

وقایع Fallout 4 در شهر بوستن آمریکا اتفاق می‌افتد و براساس اطلاعات منتشرشده در کنفرانس بتسدا، این دومین باری است که بمب‌های اتمی به زمین اصابت کرده و در نتیجه همه‌چیز سخت‌تر از گذشته است.

شخصی‌سازی، انتخاب‌های بیشتر و دنیای بزرگ‌تر از خصوصیات نسخه جدید سری بازی‌های فال‌اوت است که تا مدت‌ها شما را سرگرم خود خواهد کرد.

اگر هنوز رونمایی کامل این بازی و تریلرهای منتشرشده را مشاهده نکردید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده ویدیوهای منتشرشده بازی Fallout 4 در کنفرانس بتسدا بپردازید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Mashable


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده