نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

طرفداران Star Wars Battlefront خطاب به دایس: لطفا این سری را خراب نکنید!

سری Star Wars چه در بازی‌هایی ویدیویی و چه در سینما طرفداران فراوان و متعصبی دارد. برای همین اگر بازی Star Wars: Battlefront که توسط استودیو دایس تولید می‌شود به هر نحوی دچار مشکل شود، این طرفداران به هیچ‌وجه کوتاه نخواهند آمد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمانی که دایس تولید Star Wars: Battlefront را آغاز کرد، این مسئله به یکی از نگرانی‌های اصلی آن‌ها تبدیل شده بود.

پاتریک باخ، رئیس دایس گفته درطول عمرش هیچ‌گاه جمله‌ی «لطفا این سری را خراب نکنید» را به این اندازه نشنیده است:

این یک فشار متفاوت نسبت به گذشته است و می‌دانم که بردن خودمان زیر این‌گونه فشارها کار احمقانه‌ای است. طرفداران زیادی وجود دارند که دوست دارند Star Wars: Battlefront به یک بازی عالی تبدیل شود. بنابراین تمام مسائل و جمله لطفا این بازی را خراب نکنید از همین‌جا شروع می‌شود. ما متوجه نگرانی آن‌ها هستیم.

قبل از این‌که بازی خود را برای اولین بار به مردم جهان نشان دهید، فرض‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با آن می‌شود. ۱۰ هزار راه مختلف برای خراب‌کردن یک بازی وجود دارد و مردم به‌شدت به جزئیاتی که باعث این خرابی شده دقت می‌کنند.

باخ گفته تیم آن‌ها به مرحله‌ای رسیده که نگرانی‌ها آن‌ها نسبت به این مسئله «کمتر» شده است. مدیر دایس احساس می‌کند طرفداران از محصول نهایی آن‌ها خوشحال خواهند شد. الکتروینک آرتز هم به خوبی از این نکته مهم باخبر است و همان‌طور که در روزهای گذشته به اطلاعتان رساندیم، اگر تولید Star Wars: Battlefront به کیفیت موردنظر الکترونیک آرتز نرسیده باشد، این کمپانی هیچ شکی برای ایجاد تاخیر در عرضه این بازی نمی‌کند.

پیتِر موور، یکی از مدیران الکترونیک آرتز در این رابطه گفت:

اگر بازی به کیفیت نهایی خود نرسیده باشید، نمی‌توانید آن را عرضه کنید. اگر حتی قسمتی از Star Wars: Battlefront به درستی کار نکند، ما در ایجاد تاخیر در عرضه آن هیچ شکی نمی‌کنیم.

اما احتمالا این اتفاق برای Star Wars: Battlefront نخواهد افتاد. همین حالا بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی ۴۰ نفر می‌توانند این بازی را انجام دهند، بنابراین در عرضه این بازی شاهد تاخیری نخواهیم بود.

Star Wars Battlefront

درطول این مصاحبه با مدیر دایس، باخ اعلام کرد آن‌ها از همان ابتدا قصد نداشتند برای Star Wars: Battlefront بخش داستانی تولید کنند. دلیل این مسئله این است که تیم آن‌ها دوست داشته بازیکنان با این بازی «باری دیگر مبارزاتی که سمبل این سری است را احساس کنند» و به صورت کلی سری Battlefront هم هیچ‌گاه روی بخش داستانی تمرکز ویژه‌ای نداشته است:

اگر به هدف اصلی Battlefront نگاه کنید، متوجه خواهید شد این بازی برای خلق مبارزات این سری تولید شده است. هسته اصلی سری Battlefront بخش چندنفره است، اما با این حال بازهم ما ماموریت‌هایی را به‌ صورت آفلاین در بازی قرار داریم تا بتوانید آن‌ها را تک‌نفره یا با دوستان بازی کنید. این سری در رابطه با دنیا و اکشن، مناظر و صداهای مختلف است. این همان چیزی است که ما با Star Wars: Battlefront به شما ارائه خواهیم داد.

اما ما برخی ماموریت‌هایی کوچک را هم تولید کردیم. اگر شما دنیا و مکانیک‌هایی که ما تولید کردیم را دوست دارید، اما نمی‌خواهید با کاربران غریبه در اینترنت بازی کنید، می‌توانید با این مراحل از بازی لذت ببرید.

اگرچه Star Wars: Battlefront بخش داستانی ندارد، اما بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره ماموریت‌هایی که با هوش‌مصنوعی مبارزه خواهند کرد را بازی کنند. شما همچنین می‌توانید این مراحل را به صورت split-screen  با دوست خود در یک نمایشگر بازی کنید.

2848822-star+wars+battlefront+_4-17_c

علاوه بر این خصوصیت، یکی دیگر از قابلیت‌های بازی «اشتراک‌گذاشتن تجربیات و آیتم‌های بدست آورده با دوستان» و ظاهرشدن در منطقه‌ای است که آن‌ها قرار دارند.

طی هفته‌های اخیر، دایس اولین نمایش گیم‌پلی Star Wars: Battlefront را در نمایشگاه E3 2015 به مردم نشان داد. برای مشاهده نمایش این بازی در کنفرانس الکتروینک آرتز به اینجا و نمایش دیگر آن در کنفرانس سونی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده