نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

چهارشنبه منتظر تماشای دمو کامل و شگفت‌انگیز پخش شده بازی Uncharted 4 در E3 2015 باشید

نمایش شگفت انگیز گیم‌پلی بازی Uncharted 4: A Thief's End در کنفرانس E3 2015 سونی را به خاطر دارید؟ سونی در این نمایشگاه پشت درهای بسته این دمو که شامل صحنه‌های جدید بوده را به اهل رسانه نشان داده و حال ناتی داگ اعلام کرده بزودی این نمایش را دراختیار همگان قرار خواهد داد.

تریلری که ما از این بازی مشاهده کردیم، زمانی که نیتن با قلاب خود به پُلی آویزان شد به پایان رسید. اما این بخش انتهای دمو نبوده است و خبرنگاران قسمت‌های دیگر این تریلر فوق‌العاده شگفت‌انگیز را پشت درهای بسته مشاهده کردند.

در ادامه این ویدیو که دریک موفق به بالارفتن از پل و پریدن روی یک جیپ می‌شود، ماشینی که در آن قرار دارد با فشار بی‌امانِ دشمنان چپ می‌کند و نیت هم با برخورد به موانع مختلف، در انتها با قلاب خود به خودرویی دیگر متصل می‌شود. نیتن به دلیل این‌که از قدرت عضلانی زیادی برخوردار است، با یک دست خود تیراندازی و با دستی دیگر قلاب را نگه داشته. ظاهرا قلاب دریک نقش بزرگی را در گیم‌پلی بازی خواهد داشت و بازیکنان زمانی که به آن آویزان هستند، همیشه می‌توانند با دستی دیگر تیراندازی کنند.

سرانجام دریک خود را از ماشینی که از آن آویزان شده بالا می‌کشد و پس از آن صحنه‌‌های تیراندازی سینمایی میان او و موتورسیکلت‌هایی که درحال تیراندازی به وی هستند شروع می‌شود. نیتن سرانجام خود را به اولین ماشین که در حال تعقیب‌کردن سَم هست می‌رساند و با نابودکردن دشمنان، این ماشین را می‌دزد. پس از رسیدن دو برادر به یکدیگر، بحث و جدلی میان این دو شکل می‌گیرد. نیت و سم برای این بحث می‌کنند که کدام یک از آن‌ها باید روی ماشین دیگری بپرد و در حالی که هیچ‌کدام از آن‌ها کوتاه نمی‌آید، ماشین وَنی جلوی دید آن‌ها را می‌گیرد و باعث تصادف دریک و برادرش می‌شود.

نیت که تنها امیدش موتورسیکلت سم است، از جا بلند می‌شود و یک ماشین مجهز و انتقا‌م‌جو را رو به روی خود می‌بیند. سم با موتورش به داد برادر خود می‌رسد و پس از یک سکانس هیجان‌انگیز، این دو از دست دشمنان خود فرار می‌کنند.

آنچارتد ۴

پس از آن نوبت به یک میان پرده داستانی می‌رسد. در حالی که سالی، سم و نیتن درحال یافتن گنجی با ارزش هستند، دریک به اِلِنا، همسر خود واقعیت را نگفته و به همین دلیل زمانی که همسر او متوجه قضیه می‌شود حسابی از دست او ناراحت می‌شود.

چهارشنبه همین هفته، می‌توانید منتظر نمایش دمو کامل بازی Uncharted 4: A Thief's End که ادامه تریلری که در E3 2015 به نمایش گذاشته شد باشید. به محض انتشار این ویدیو، سریعا آن را در سایت قرار خواهیم داد.

وقایع بازی سه سال پس از Uncharted 3: Drake’s Deception و در نقطه‌ای که نیتن شکار گنج را رها کرده اتفاق می‌افتد. با این حال با حضور دوباره‌ی سَم، برادر بزرگ نیتن، وی برای نجات جان برادرش و ماجراجویی بزرگی که انتظارش را می‌کشد باری دیگر شکار گنج را آغاز می‌کند.

سم و نیتن برای  یافتن گنیجنه‌ی هِنری اَوِری، وارد جنگل‌های ماداگاسکار می‌شوند. Uncharted 4: A Thief’s End بازیکنان را به سفری در سراسر دنیا مثل جنگل‌ و جزیره‌ها ، شهرهای قدیمی، مناطق برفی و بیشتر برای یافتن این گنج می‌برد.

Uncharted 4: A Thief’s End اوایل سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Push Square


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده